• ثبت نام بیمه سینا در مرکز رتبه بندی مدیریت ریسک

      شرکت بیمه سینا در مرکز رتبه بندی مدیریت ریسک انجمن حرفه ای صنعت بیمه، ثبت نام کرد

      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سینا- رتبه بندی مدیریت ریسک یک فرآیند مستمر بوده که در این فرآیند، سازمان‏ های متقاضی گواهینامه مدیریت ریسک پس از  ثبت نام  در مرکز، مورد ارزیابی قرار می‏ گیرند و با توجه به سطح بلوغ مدیریت ریسک ایجاد شده در آنها و نیز امتیازات حاصل از ارزیابی‏ ها، در صورت دارا بودن شرایط و برآورده سازی الزامات، موفق به دریافت گواهینامه مربوطه خواهند شد.
      بنا بر این گزارش مرکز رتبه بندی مدیریت ریسک با ابتکار انجمن حرفه ای صنعت بیمه ای با اهداف رشد و اعتلای فرهنگ مدیریت ریسک در سازمان ها و ارزش آفرینی به واسطه مدیریت بهینه ریسک تاسیس شده است.
      شایان ذکر است در این مرکز 9 گواهینامه در قالب سه سطح مقدماتی، پایه و پیشرفته اعطا می شود. و فرآیند اعطای گواهینامه های مدیریت ریسک در چهار سطح رهبری و فرهنگ سازمانی، خط مشی و استراتژی ، ساختار حاکمیتی مدیریت ریسک و فرآیندهای مدیریت ریسک مورد ارزیابی قرار می گیرد.
      به اعتقاد کارشناسان صنعت بیمه؛ ماهیت شرکت های بیمه پذیرش ریسک بوده بنابراین ضرورت و اهمیت مدیریت ریسک و نیز مزایا و منافع حاصل از استقرار و پیاده‏ سازی آن در شرکت اهمیت ویژه ای دارد. در این راستا‏  شرکت بیمه سینا در راستای ایجاد یک رویکرد سیستماتیک در خصوص مدیریت ریسک و اتصال منافع حاصل از سیستم مدیریت ریسک به منافع سهامداران، بیمه گذاران و دیگر ذی‏نفعان گام برداشته و با این هدف، از آنجایی که دارا بودن گواهینامه سطح مقدماتی یکی از الزامات دریافت گواهینامه های سطوح بالاتر است شرکت بیمه سینا در این سطح ثبت نام کرده است.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.