• ورود بزرگترین بیمه گر استرالیایی به بازار بیمه منا

      بیمه اعتبار تجاری این شرکت در حقیقت بازتابی از شرایط تجاری منطقه است و این فرصت را می دهد تا ارتباطات با جهان تجاری رشد کند.

      "کیو بی ای" یکی از متخصصان بیمه های تجاری در جهان از قصد خود برای ورود به بازار خاورمیانه و شمال آفریقا (منا) خبر داد.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از منا اینشورنس ریویو، این شرکت معتبر استرالیایی در نظر دارد تا از طریق شعبه ای در دوبی بیمه تجاری را به مشتریان خاورمیانه ارائه دهد.

      در بیانیه این شرکت آمده است که تجار فعال در امارات متحده عربی می توانند از انواع مختلف پوشش های تجاری این شرکت از قبیل بیمه حساب های ویژه، کاهش اعتبار مالی و پوشش صادرات و واردات داخلی و خارجی بهره ببرند.

      "کیو بی ای" برای فعالیت در این بازار با شرکت بیمه اتکایی و ملی دوبی همکاری خواهد کرد و بیمه نامه های ارائه شده از سوی این شرکت از طریق کارگزاران متخصص در زمینه اعتبارات مالی به فروش می رسد.

      "خلیل اید" مدیرکل عملیات های "کیو بی ای" در دوبی در این باره گفت که بیمه اعتبار تجاری این شرکت در حقیقت بازتابی از شرایط تجاری منطقه است و این فرصت را می دهد تا ارتباطات با جهان تجاری رشد کند.

      او ادامه داد که این فعالیت جدید از سوی دیگر به ما این اجازه را می دهد تا به نیازهای رو به گسترش در مدیریت ریسک تمامی شرکت ها در منطقه پاسخ دهیم و فرصت های جدیدی را در برابر کارگزاران قرار دهیم تا حوزه فعالیت خود را گسترش دهند.

      به گفته کارشناسان، ظرفیت کنونی برای رشد فعالیت بیمه گران بسیار بی نظیر است اما باید توجه کرد که اتخاذ قوانین مناسب می تواند مسیر مقابل را همواره تر از گذشته کند. در این مسیر تکمیل زیرساخت ها و کنترل دقیق آنان باعث می شود که شرایط اجتماعی و اقتصادی بهتری در منطقه بزرگ خاورمیانه حکمرانی کند.

      "کیو بی ای" یکی از بزرگترین شرکت های بیمه استرالیاست که در تمامی جهان فعالیت می کند. این شرکت به طور ویژه در استرالیا، آمریکا، اروپا و منطقه آسیا-پاسفیک خدمات بیمه ای ارائه می کند.

      طبق گزارش های منتشر شده این شرکت در سال 2014 میلادی با داشتن بیش از 16 هزار کارمند در 52 کشور حضوری فعال دارد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.