• تاسیس نخستین شرکت بیمه اتکایی در نپال

      صنعت بیمه این کشور در سال 2003 میلادی به صورت رسمی آغاز به کار کرد و اکنون 50 درصد از توسط دولت و الباقی توسط بیمه گران خصوصی که اکثریت آنان را بیمه گران غیرعمر تشکیل می دهد.

      دولت نپال در نظر دارد تا نخستین شرکت بیمه اتکایی خود را راه اندازی کند.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه   به نقل از ایشا اینشورنس ریویو،، نپال قصد دارد برای مقابله با مشکلات موجود در بخش صنعت بیمه این کشور و رسیدن به اهداف تعیین شده،‌ بیمه اتکایی داخلی راه اندازی کند.

      به گزارش وب سایت خبری «کانتیپور»، این شرکت با سرمایه ای برابر با 2.1 میلیارد روپیه نپال (21.1 میلیون دلاری) تاسیس می شود که پنج میلیارد روپیه آن را دولت تامین می کند. طبق این گزاش، این شرکت کار خود را به طور رسمی از چند روز آینده آغاز خواهد کرد.

      "رام شاران مهات" وزیر امور مالی این کشور گفت که این دفتر اخیرا تاسیس شده است و به زودی مراسم افتتاحیه آن برگزار می شود. او ادامه داد که دولت 45 درصد از سهام این شرکت جدید تاسیس را در اختیار دارد و 17 بیمه گر غیرعمر باقی سهام را به خود اختصاص داده اند.

      به باور مدیران ارشد نپال، این شرکت در فضای کنونی صنعت بیمه موفق می شود؛ صنعت بیمه این کشور در سال 2003 میلادی به صورت رسمی آغاز به کار کرد و اکنون 50 درصد از توسط دولت و الباقی توسط بیمه گران خصوصی که اکثریت آنان را بیمه گران غیرعمر تشکیل می دهد، اداره می شود.

      طبق این گزارش، با تاسیس این شرکت جدید 20 درصد از سرمایه های که به خارج منتقل می شد، پس انداز می شود. بر اساس گزارش ها، سالانه 10 میلیارد روپیه نپال برای بیمه اتکایی هزینه می شد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.