• اوباما لایحه "بیمه تروریسم" را امضا کرد

      بیمه تروریسم فدرال این کشور تا دسامبر سال 2020 میلادی تمدید شد.

      با امضا شدن لایحه "بیمه تروریسم" در آمریکا این برنامه تا سال 2020 میلادی تمدید شد.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از بیزینس اینشورنس، «باراک اوباما» رئیس جمهوری آمریکا قانونی را امضا کرد که طبق آن بیمه تروریسم فدرال این کشور تا دسامبر سال 2020 میلادی تمدید شد.

      این قانون پس از آنکه در 31 ماه دسامبر در مجلس سنای این کشور توسط نمایندگان به تصویب نرسید، ملغی شده بود.

      طبق این گزارش، با امضای اوباما بودجه این برنامه برای فعال شدن از 100 میلیون دلار در گذشته به 200 میلیون دلار افزایش می یابد و همچنین سهم آن در صنایع به تدریج از 27.5 میلیارد دلار به 37.5 میلیارد دلار خواهد رسید.

      همچنین با تمدید شدن این برنامه، "انجمن جدید ملی کارگزان و نمایندگان ثبت شده" تشکیل می شود. تمدید این برنامه که در سال 2002 میلادی برای نخستین بار به اجرایی شد، یکی از اصلی ترین اولویت های قانونگذاری در زمینه مدیریت ریسک و بیمه اموال و تلفات در کنگره بوده است.

      برنامه بیمه فدرال نخستین بار بعد از حملات تروریستی یازدهم سپتامبر سال ۲۰۰۱ ایجاد شد و مهلت اعتبار آن تا پایان سال گذشته میلادی بود. صاحبان کسب و کارها، ورزشگاه ها و بسیاری دیگر که از بیمه مقابله با حوادث تروریستی بهره مند می شدند، خواستار تمدید آن بودند.

      در حقیقت این طرح از دارندگان آسمان خراش ها، استادیوم های ورزشی و دیگر پروژه های عظیم در برابر حملات تروریستی حمایت می کرد. همچنین این نوع بیمه به سازندگان پروژه های عظیم مثل مجتمع های تجاری امکان ساخت و ساز و استفاده از بیمه با هزینه های کمتر را می داد.

      تا قبل از حملات 11 سپتامبر در آمریکا، بیمه گرانی که در بخش بیمه تجاری فعالیت می کنند، به طور کل یا بیمه تروریسم را نادیده می گرفتند و یا توجه آنان به این پدیده حداقلی بود. اما پس از حمله به برج های دوقلوی تجارت جهانی و وارد شدن خسارت 40 میلیارد دلاری به بیمه گران، تصور آنان به سرعت تغییر کرد.

      این حمله بدترین حمله تروریستی است که تاکنون در تاریخ ایالات متحده ثبت شده است. در این حادثه دو هزار و 550 شهروند آمریکایی کشته شدند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.