• "بیمه سایبر" سونی را از خطر ورشکستگی نجات داد

      گفتنی است که اکثر خسارت وارد شده توسط شرکت بیمه و به دلیل داشتن بیمه نامه سایبر جبران شده است. بیمه نامه خریداری شده از سوی سونی بسیار جامع و کامل بوده است؛ به طوری که این شرکت هیچ یک از برنامه ها و فیلم های آینده خود را به دلیل زیان مالی متوقف نکرد

      شرکت سونی پیکچرز سال گذشته تحت حمله سایبری قرار گرفت اما توانست از این مهلکه به خوبی خارج شود.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لایو اینشورنس، سال گذشته شرکت سونی قربانی یک حمله سایبری جدی شد که در تاریخ آمریکا مخرب ترین حمله از این نوع نام گرفت. با این حمله بخش عظیمی از اطلاعات نظیر نگرانی ها درباره برنامه های تولیدی این شرکت و اطلاعات میلیون ها نفر از مشتریان سونی افشا شد.

      طبق گزارش ها هکرهای از کره شمالی به دلیل پخش فیلم جنجالی "مصاحبه" به این شرکت حمله کردند و سونی به دلیل نگرانی های سیاسی پخش عمومی این فیلم را کنسل کرد.

      شرکت سونی پیکچرز قصد داشت فیلمی به نام "مصاحبه" را از روز کریسمس به نمایش عمومی بگذارد، اما پس از مدت ها بحث و گفت و گو اعلام کرد که به دلیل دریافت پیام ‌های تهدیدآمیز، اکران عمومی این فیلم کمدی با موضوع نقشه قتل "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی، را به تاخیر انداخته است.

      طبق گزارش ها، شرکت سونی به دنبال لغو پخش این فیلم بیش از 100 میلیون دلار خسارت دید که البته این رقم شامل اقداماتی می شود که سونی قصد دارد برای جلوگیری از وقوع حمله دیگر انجام دهد.

      گفتنی است که اکثر خسارت وارد شده توسط شرکت بیمه و به دلیل داشتن بیمه نامه سایبر جبران شده است. بیمه نامه خریداری شده از سوی سونی بسیار جامع و کامل بوده است؛ به طوری که این شرکت هیچ یک از برنامه ها و فیلم های آینده خود را به دلیل زیان مالی متوقف نکرد.

      در این گزارش آمده است که بیمه سایبر بسیار مهم و حیاتی است به ویژه برای شرکت های بزرگی مانند سونی که هر روز در معرض این قبیل حملات قرار می گیرند. این نوع از پوشش به شرکت ها این شانس را می دهد که خسارت های ناشی از حملات بزرگ را به سادگی جبران کنند و حتی هزینه های عمومی را نیز بپردازند.

      گفته می شود که هکرهای مهاجم کره شمالی که خود را "حافظان صلح" معرفی کرده‌اند، با ارسال پیام‌ هایی به شرکت فیلم ‌سازی سونی پیکچرز، به حملات تروریستی ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ اشاره کرده و هشدار دادند «در روزهای آینده، هر اتفاقی بیفتد به خاطر طمع سونی پیکچرز بوده است.»

      این کمدی داستان دو خبرنگار است که قرار است با "کیم جونگ اون" رهبر کره شمالی مصاحبه کنند و سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) با اطلاع از این موضوع آنها را برای ترور کیم جذب می‌کند.

      در آخرین تحقیقات انجام شده آمده است که به طور میانگین هزینه حملات سایبری در ایالات متحده آمریکا 5.9 میلیون دلار است. این هزینه برای حمله ای متوسط که خسارتی محدود به شرکت و مشتریانش وارد می کند، پیش بینی شده است و حملات اصلی بسیار سنگین هستند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.