• نرخ بیمه نامه شخص ثالث بر مبنای ایمنی خودرو تعیین شود

      نایب رییس کمیسیون اقتصادی گفت: قوانین کنونی بیمه نامه شخص ثالث به هنگام تعیین نرخ، تنها نوع اتومبیل را مد نظر قرار می دهد و همین مساله منجر به آسیب و عقب ماندگی صنعت خودرو سازی کشورمان شده است

      به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، محمد رضا پورابراهیمی دبیر کل کارگروه اصلاح بیمه شخص ثالث در گفتگو با خبرنگار نیوز بانک اعلام کرد:در این بیمه نامه، اتومبیل ها بر اساس نوع آنها همچون پراید، پژو، ماکسیما و... تقسیم بندی شده اند و هرگز میزان ایمنی خودرو لحاظ نمی شود.

      وی ادامه داد: به همین منظور است که شرکت های خودروسازی نیز کمتر به ارتقاء ایمنی در محصولات شان اهمیت می دهند و سال هاست کیفیت و کمیت تولید اتومبیل ها در همین حد و میزان باقی مانده است.

      نماینده مردم کرمان با تاکید بر الزام تعیین نرخ بیمه نامه شخص ثالث بر مبنای ایمنی خودرو افزود: اگر میزان و نوع ایمنی خودرو ها، در تعیین قیمت بیمه شخص ثالثوارد شود و دارندگان اتومبیل های فرسوده و نا امن، مجبور به پرداخت جریمه و یا مبلغ بیشتر شوند؛ انتظار آنها نیز از صنعت خودرو سازی بالاتر رفته و اتومبیلی را می خواهند که کیفیت و ایمنی بیشتر و همچنین عمر حداکثری را داشته باشد.

      به گزارش نیوزبانکف پورابراهیمی گفت: زمانی که ایمنی اتومبیل یکی از معیارهای تعیین نرخ بیمه نامه شخص ثالثمحسوب شود؛ صنعت خودروسازی دیگر نمی تواند محصولات بدون کیفیت را تولید کند؛ زیرا بر اساس قوانین تازه، مشتری خواهان پرداخت کمترین هزینه در بیمه نامه شخص ثالث است. بنابراین محصولی را می خواهد که بتواند در هزینه هایش صرفه جوییکند و همین امر منجر به ارتقاء صنعت خودروسازی و محصولات آنها خواهد شد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.