• در جلسه ای با حضور نماینده رئیس کل عنوان شد: افزایش خدمت رسانی به ایثارگران بیمه مرکزی

      ایثارگران شاغل در بیمه مرکزی در جلسه ای با حضور نماینده رئیس کل در رسیدگی به امور ایثارگران شرکت و مسایل و مشکلات خود را طرح کردند

      به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در این جلسه، محمودی که به تازگی از سوی رئیس کل بیمه مرکزی ماموریت یافته تا به مسایل و مشکلات این قشر رسیدگی کند، با بیان اینکه مجموعه ایثارگران بیمه مرکزی حق بزرگی بر گردن همه ما دارند، گفت : کارکرد همکاران ایثارگر در بیمه مرکزی باید به گونه ای باشد که به عنوان الگو در بین کارکنان شناخته شوند.
          وی گفت: همکاری با کسانی که به شکلی متعلق به خانواده  ایثارگرانند از یک طرف باعث سر بلندی و افتخار ماست و از یک طرف هم این نگرانی وجود داردکه خدای ناکرده نتوانیم خدمات شایسته و بایسته ای را به این عزیزان داشته باشیم چراکه این عزیزان وخانواده هایشان برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی، مقابله با تهدیدات و عوامل ضد انقلاب در داخل و خارج از کشور مردانه ایستادند .
          محمودی از ایجاد هم فکری و تبادل نظر در خصوص چگونگی پیشرفت و پیشبرد خدمات مربوط به ایثارگران به عنوان یکی از اهداف برگزاری این جلسه یادکرد و اظهار امیدواری کرد با برنامه هایی که در نظر داریم بتوانیم وضعیت خدمات رسانی به این عزیزان در شرایط بهتری قرار گیرد.
         در این جلسه که با حضور مدیران کل توسعه سرمایه انسانی و پشتیبانی و امور مالی برگزار شد، برخی از ایثارگران حاضر در جلسه نیز به اظهار نظر پرداختند. " لزوم عزم جدی برای تحقق  مطالبا ت  معنوی و مادی ایثارگران مطابق قوانین و مقررات کشور" ،"توجه به کارکنان ایثارگر در زمان انتصابات با عنایت به شرایط احراز شغل بر مبنای عدالت" ،" مشارکت جدی همکاران در برنامه های مذهبی" ،" اخذ نظرات همکاران ایثارگر در تصمیمات مهم و تاثیر گذار" ،" برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی برای اعتلای مفهوم ایثار و شهادت در بدنه سازمان" ،" برنامه ریزی برای ترویج فرهنگ ایثار با استفاده از رسانه هایی مانند پیک بیمه، پرتال بیمه مرکزی وانتشار کتاب با استفاده از خاطرات ایثارگران" و" عمل به قوانین و مقررات مرتبط با ایثارگران" ، ازجمله مباحث مطرح شده توسط ایثارگران بود.
      در ادامه جلسه آقایان سیدمسعود طباطبایی و سیدکریم حسینی به عنوان نماینده جانبازان و رزمندگان و خانم اکرم آهنگر به عنوان نماینده فرزندان شهید برای شرکت در جلسات کارشناسی انتخاب شدند و مقرر شد محلی برای رسیدگی به امور ایثارگران در بیمه مرکزی اختصاص یابد.
       شایان ذکر است تعداد۶۲ نفر از کارکنان شاغل در بیمه مرکزی را  ایثارگران تشکیل می دهندکه از این تعداد۱۹نفر جانباز، ۲۴ نفر فرزند شهید و ۱۹ نفر خانواده شهید( برادر و یا خواهر) هستند. ۱۷ نفر از بازنشستگان بیمه مرکزی را هم  ایثارگران تشکیل می دهند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.