• پیش بینی جریمه برای رانندگان متخلف در اصلاح قانون بیمه شخص ثالث

      فتحی پور با تشریح روند اصلاح قانون بیمه شخص ثالث در کمیسیون اقتصادی گفت: در اصلاح قانون به بحث عدالت در بیمه شخص ثالث توجه ویژه ای شده و برای رانندگان متخلف، جریمه هایی پیش بینی شده است

       ارسلان فتحی پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار آیین در مورد لایحه دائمی کردن قانون بیمه شخص ثالث گفت: ما نیمی از مواد این لایحه بررسی شده است و نصف دیگری از مواد باقی مانده است که پس از بررسی لایحه بودجه در کمیسیون، مابقی مواد را نیز بررسی و نهایی می کنیم و برای بررسی در صحن آن را تقدیم هیت ریسه می کنیم.


      وی اظهار داشت: طرح اصلاح قانون بیمه شخص ثالث حدودا سه ماه در کارگروه ویژه این طرح، با حضور کارشناسان، اعضا کمیسیون، شرکت های بیمه، بیمه مرکزی و بخش خصوصی مورد بررسی قرار گرفت و می توانیم بگوییم این طرح کاملا جامع و کامل است و بسیاری از مشکلات بیمه ها در بحث بیمه شخص ثالث را حل می کند.

      فتحی پور بیان کرد: دراین طرح توجه ویژه ای به بحث راننده و نیروی انسانی شده است و می توانیم بگوییم تمامی مشکلاتی که در عدم توجه به وضعیت راننده و افراد به وجود می آمد را برطرف می کند.
      وی تاکید کرد: در این طرح همچنین به بحث عدالت در بیمه شخص ثالث و اینکه رانندگان متخلف مشمول جریمه های به جز جریمه های بیمه شوند، شده است و این طرح بر مبانی کارشناسی به همه این موارد پرداخته است.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.