• مهاجران غیرقانونی در آمریکا بیمه می شوند

      فرماندار ایالت "کالیفرنیا" به دنبال گسترش طرح خدمات درمانی برای آن دست از مهاجرانی است که با حکم اخیر رئیس جمهوری آمریکا، در عفو میلیون ‌ها مهاجر غیر قانونی از خطر اخراج از ایالات متحده مصونیت یافته ‌اند

       برخی از قانونگذاران در آمریکا به دنبال آن هستند تا مهاجران غیرقانونی در این کشور را بیمه کنند.


      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از لس آنجلس تایمز، "جری براون" فرماندار ایالت "کالیفرنیا" درصدد گسترش بیمه خدمات درمانی برای مهاجران غیر قانونی است.

      در حقیقت او به دنبال گسترش طرح خدمات درمانی برای آن دست از مهاجرانی است که با حکم اخیر "باراک اوباما" رئیس جمهوری آمریکا، در عفو میلیون ‌ها مهاجر غیر قانونی از خطر اخراج از ایالات متحده مصونیت یافته ‌اند.

      "نانسی مک ‌فادن" مشاور ارشد فرماندار کالیفرنیا در خصوص گسترش بازار درون ایالتی بیمه برای این دسته از مهاجران غیرقانونی، گفت: فرماندار کالیفرنیا درصدد بررسی احتمالات گسترش بیمه درون ایالتی برای مهاجران ساکن در این ایالت است. اما مسئله‌ ای که در این میان حائز اهمیت است هزینه ها‌‌ی اجرای چنین طرحی است که مسلما در تصمیم گیری نهایی تعیین کننده خواهد بود.

      گفته می‌شود، مهاجران غیر قانونی از خدمات گسترش طرح فدرالی بیمه محروم هستند. آنان همچنین در خدمات بیمه درون ایالتی در کالیفرنیا نیز تحت پوشش قرار نمی گیرند. اما انتظار می رود با اجرای حکم باراک اوباما پیرامون عفو میلیون‌ ها مهاجر غیر قانونی که با خطر اخراج از ایالات متحده روبرو هستند، بالغ بر یک میلیون مهاجر در کالیفرنیا از بازار درون ایالتی بیمه بهره مند شوند.

      کالیفرنیا از جمله ایالت ‌هایی در آمریکا به شمار می‌ رود که به دنبال اجرایی شدن قانون "اوباماکر" اقدام به ایجاد بازار درون ایالتی بیمه کرده است. دولت فدرال آمریکا برای ایالت ‌هایی که از اجرای این طرح خودداری کرده اند، بازاری فدرالی ایجاد کرده است.

      نتایج این تحقیق نشان می دهد در کل ایالت کالیفرنیا هفت درصد مهاجران غیر قانونی هستند و در مجموع در کل ایالات متحده آمریکا جمعیتی بیش از 2 میلیون و 600 هزار نفر به صورت غیر قانونی اقامت دارند.

      بیش از نیمی از مهاجران غیر قانونی در آمریکا سابقه زندگی 10 ساله یا بیشتر در این کشور دارند و این تعداد در مجموع سالانه 31 میلیارد دلار درآمد کسب می کنند.

      اوباما در تشریح جزئیات اصلاحات در سیاست های مهاجرتی کشورش، وعده نظام مهاجرتی "عادلانه تر و منصفانه تری" را داد و کسانی که شامل این اصلاحات می شوند را برشمرد و گفت: اگر بیش از پنج سال ساکن آمریکا هستید، اگر کودکانی دارید که شهروند یا بطور قانونی مقیم آمریکا هستند، اگر ثبت نام کرده اید و هیچ گونه سابقه سوء پیشینه ندارید و مایل هستید سهمتان از مالیات را بپردازید می توانید بدون نگرانی از اخراج، برای اقامت موقت در این کشور اقدام کنید. شما می توانید از سایه بیرون بیایید و در سایه این قانون به حق خود برسید.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.