• امضای قرارداد 15 ساله برای فعالیت در بخش بیمه عمر خاورمیانه

      طبق این قرارداد 15 ساله شرکت زوریخ می تواند به مشتریان بیمه عمر سیتی بانک در سراسر خاورمیانه خدمات خود را ارائه کند

      شرکت بیمه "زوریخ" از امضای قراردادی با شرکت "سیتی بانک" خبر داد.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، طبق این قرارداد 15 ساله شرکت زوریخ می تواند به مشتریان بیمه عمر سیتی بانک در سراسر خاورمیانه خدمات خود را ارائه کند.

      در این قرارداد که انتطار می رود در سال 2015 میلادی اجرایی شود، امارت متحده عربی، بحرین و مشتریان سیتی بانک که در هند اقامت دارند، تحت پوشش قرار می گیرند.

      "جاوید برانا" مدیر زوریخ در خاورمیانه و آفریقا در هنگام امضای این قرارداد گفت: با این قرارداد قادر هستیم سرمایه گذاری های خود را توسعه دهیم و به مشتریان سیتی بانک خدمت کنیم. او همچنین تاکید کرد که زوریخ سرمایه گذاری های خود را در خاورمیانه گسترش می دهد و تلاش می کند تا جایگاه خود را در این منطقه به عنوان رهبر بیمه عمر حفظ کند.

      "دنیش شرما" رئیس بخش مشتریان سیتی بانک در خاورمیانه و شمال آفریقا نیز گفت: این قرارداد به ما کمک می کند که برای مشریانمان در سرتاسر خاورمیانه ارزش بیشتری قائل شویم و خدمات با کیفیت تری را به آنان ارائه کنیم.

      او ادامه داد: به دنبال آن هستیم که همکاری های بیشتری با زوریخ در کل خاورمیانه داشته باشیم.

      شرکت بیمه زوریخ، بزرگترین شرکت بیمه در سوئیس است و در سال 2011 در رده هفتادونهم فهرست شرکت های بزرگ جهان هفته نامه فوربس قرار گرفت. این شرکت در سه قسمت اصلی بیمه های عمومی، بیمه زندگی و کشاورزی فعالیت می کند. بیمه زوریخ با 60 هزار کارمند، در بیش از 170 کشور و منطقه از جهان فعالیت مستمر دارد. درآمد این شرکت بنا بر گزارش های منتشر شده بیش از 45 میلیارد دلار در سال است و سود عملیاتی آن فراتر از چهار میلیارد دلار گزارش شده است. 

      این شرکت سوئیسی پیش از این در خاورمیانه تنها انواع مختلف بیمه های اتکایی را ارائه می کرد اما اکنون درصدد است به جز توسعه فعالیت اتکایی خود، زمینه ارائه محصولاتی مانند بیمه ریسک مدیریت را در خاورمیانه مهیا کند. بیمه زوریخ همچنین انواع گوناگونی از محصولات مختلف مانند بیمه حمل و نقل، اموال، انرژی و خدمات مالی و مهندسی را به صنایع و بخش های متفاوت در خاورمیانه پیشنهاد می دهد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.