• آموزش و راه اندازی سیستم دریافت متمرکز شناسه دار شرکت بیمه سینا

      سلسله دوره های آموزشی سیستم دریافت متمرکز شناسه دار شرکت بیمه سینا به صورت جزیره ای در مراکز استانها

      در تمامی شعب و نمایندگی ها صورت گرفت؛
      آموزش و راه اندازی سیستم دریافت متمرکز شناسه دار شرکت بیمه سینا

      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سینا- سلسله دوره های آموزشی سیستم دریافت متمرکز شناسه دار شرکت بیمه سینا به صورت جزیره ای در مراکز استانها به تمامی شعب و نمایندگان این شرکت آموزش داده شد.
      بنا بر این گزارش، راه اندازی سیستم دریافت متمرکز شناسه دار موجب کاهش فرایندهای اداری، جذف عملیات تحویل رسید به شعبه و ثبت اتوماتیک چکهای وصولی در سیستم خواهد شد.
      این در حالی است که سهولت در مغایرت گیری مالی، کاهش تعداد اقلام باز مالی و نیز سهولت در گزارش گیری فروش انواع بیمه نامه ها به صورت روزانه، از مزایای استفاده از سیستم شناسه واریز است.
      بر اساس این گزارش، آموزش استفاده از سیستم دریافت متمرکز شناسه دار به صورت جزیره ای در مراکز استانهای قزوین، کرج، تبریز، قم، کرمانشاه، کرمان، بندرعباس، اصفهان، مشهد، رشت، شیراز، اهواز و ساری و شهرهای همجوار آنها تدریس شد.

      علاوه بر آموزش سیستم مذکور، شیوه های بازاریابی به ویژه در رشته بیمه های عمر و سرمایه گذاری (یارمند) و نیز قوانین و مقررات بیمه ای توسط مدرسین برجسته آموزش داده شد.

      شایان ذکر است هم اکنون واریز وجه در تمامی شعب و نمایندگان شرکت بیمه سینا در سراسر ایران با استفاده از شناسه واریز امکانپذیر است.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.