• نباید تراژدی پرونده بیمه کرج تکرار شود

      یک نماینده امضا کننده طرح تحقیق و تفحص از صنعت بیمه گفت: این کار صرفا برای شفاف‌سازی است و لزوما نباید به کشف تخلفات در شرکت‌های بیمه منجر شود.

      به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، نادر قاضی‌پور در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا افزود: از آنجا که شرکت‌های بیمه، منابع مالی بسیاری دارند و می‌توانند به راحتی در بازارهای مالی به بنگاه‌داری بپردازند، بنابراین لازم است عملکرد آنها مورد بازبینی و بررسی قرار گیرد.
      وی تصریح کرد: در تحقیق و تفحص از صنعت‌بیمه، نمایندگان مجلس از حق قانونی خود در ارتباط با نظارت بر دستگاه‌ها استفاده می‌کنند و این بدین معنا نیست که حتما تخلفی در این صنعت رخ داده است.

      قاضی‌پور ادامه داد: مهم‌ترین علت این تحقیق و تفحص این است که هم مردم در جریان عملکرد صنعت‌بیمه قرار بگیرند و هم مسوولان بدانند که زیر ذره بین نمایندگان مردم قرار دارند.

      نماینده مردم ارومیه در مجلس‌ نهم اظهار کرد: به اعتقاد بنده این گونه تحقیق و تفحص‌ها باید هر از گاهی از سوی نمایندگان کلید بخورد تا تراژدی پرونده بیمه کرج که در آن تخلف برخی مسوولان رده بالا اثبات شد،‌ تکرار نشود.
      وی تاکید کرد: نحوه سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بیمه، چشم اندازهای آتی و همچنین برنامه‌های 5ساله این شرکت‌ها از جمله مباحث مورد پیگری نمایندگان مجلس در تحقیق و تفحص از صنعت‌بیمه است.

      این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: من به علت ماهیت شفاف‌سازی تحقیق و تفحص‌ها، از هر تحقیقی استقبال می‌کنم، به شرطی که این تحقیق و تفحص‌ها خطی و از سوی جناح‌ها نباشد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.