• ایجاد شرایط رقابتی میان بیمه های اجتماعی و بازرگانی

      غلامرضا تاج گردون، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران با بیان اینکه مردم ریسک های کوتاه مدت را تامین می کنند و تمایل چندانی به تامین نیاز ریسک های مدت دار ندارند

      غلامرضا تاج گردون، دبیر کل سندیکای بیمه گران ایران با بیان اینکه مردم ریسک های کوتاه مدت را تامین می کنند و تمایل چندانی به تامین نیاز ریسک های مدت دار ندارند، تصریح کرد: اگر جریان رقابتی میان بیمه تامین اجتماعی و بیمه های بازرگانی ایجاد شود شرکت ها می توانند رقابت مناسبی انجام دهند که متاسفانه کشور ما در این زمینه دارای نقص است. به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین غلامرضا تاج گردون در گفت وگو با پانا عنوان کرد: اطلاع رسانی های لازم در زمینه بیمه ها صورت می گیرد اما نکته ای که وجود دارد این است که نهادهای متفاوتی کار بیمه ها را انجام می دهند و به طور مثال بانکها نیز کار بیمه عمر می کنند نمی توان تفاوت چندانی میان نرخ های بیمه ای قائل شد.
      وی افزود: اگر جریان رقابتی میان بیمه تامین اجتماعی و بیمه های بازرگانی ایجاد شود، افراد می توانند رقابت مناسبی انجام دهند که متاسفانه کشور ما در این زمینه دارای نقص است.
      عضو انجمن حرفه ای صنعت بیمه عنوان کرد: حدود 14 نوع بیمه شامل بیمه های تخصصی در کشور ارایه می شوند و برخی از شرکت ها بیمه های خاص ارایه می دهند اما بیشترین سهم صنعت بیمه مربوط به بیمه شخص ثالث است.
      تاج گردون اظهار کرد: مردم ریسک های کوتاه مدت را تامین می کنند و تمایل چندانی به تامین نیاز ریسک های مدت دار ندارند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.