• تاسیس انجمن‌های بیمه و ریسک و اکچوئری در صنعت بیمه

      رئیس پژوهشکده بیمه از پیگیری این پژوهشکده برای تاسیس انجمن بیمه و ریسک و انجمن اکچوئری خبر داد و گفت: انجمن‌های یاد شده که تشکل‌های مستقل علمی و حرفه‌ای و مرکب از فرهیختگان صنعت بیمه هستند به‌زودی تاسیس می‌شوند.

       رئیس پژوهشکده بیمه:
      تاسیس انجمن‌های بیمه و ریسک و اکچوئری در صنعت بیمه

      رئیس پژوهشکده بیمه از پیگیری این پژوهشکده برای تاسیس انجمن بیمه و ریسک و انجمن اکچوئری خبر داد و گفت: انجمن‌های یاد شده که تشکل‌های مستقل علمی و حرفه‌ای و مرکب از فرهیختگان صنعت بیمه هستند به‌زودی تاسیس می‌شوند. مهدوی تعامل با شرکت‌های بیمه را از دیگر برنامه‌های این پژوهشکده اعلام و اظهار کرد: پژهشکده بیمه برای ایجاد تعامل هدفمند با شرکت‌های بیمه هم‌اکنون نشست‌های تخصصی خود را با نمایندگان علمی شرکت‌های بیمه که رسما به این پژوهشکده معرفی شده‌اند دنبال می‌کند.
       رئیس پژوهشکده بیمه با بیان اینکه تشکیل اتاق‌های فکر نیز یکی دیگر از حوزه‌های مورد نظر برای تعامل با شرکت‌های بیمه است که در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: همچنین برای ساختارمند کردن ارتباطات پژوهشکده با صنعت بیمه هم‌اکنون حمایت از پایان‌نامه‌های دانشجویی دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا به‌طور هدفمند و در قالب نیازهای اعلام شده شرکت‌های بیمه ساماندهی می‌شود. به این منظور در حال حاضر اولویت‌های پژوهشی در بخش پایان‌نامه‌ها در 104 اولویت و با پیشنهاد شرکت‌های بیمه تعیین اطلاعات و روی پایگاه اطلاع‌رسانی پژوهشکده بیمه قرار گرفته است. وی درباره عملکرد صنعت بیمه طی سال‌های گذشته و به‌خصوص در سال گذشته خاطرنشان کرد: پژوهشکده بیمه 60سال پس از تصویب قانون بیمه در کشور تاسیس شد و طبیعی است در آن شرایط ساماندهی یافته‌های پراکنده تحقیقاتی و پژوهشی و شناسایی نیازهای جدید و روز آمد صنعت بیمه با پژوهش آسان به نظر نمی رسید.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.