• آگاهی دادن مردم از عملکرد صنعت بیمه درکشور

      امین از رسانه‌ها خواست با انتشار اطلاعات صحیح و درست ، مردم را از عملکرد این صنعت به ویژه درآمدها و هزینه‌ها آگاه کنند تا دیدگاهها به آن اصلاح شود.

       رئیس بیمه مرکزی :
      آگاهی دادن مردم از عملکرد صنعت بیمه درکشور
      امین از رسانه‌ها خواست با انتشار اطلاعات صحیح و درست ، مردم را از عملکرد این صنعت به ویژه درآمدها و هزینه‌ها آگاه کنند تا دیدگاهها به آن اصلاح شود.

      صنعت بیمه -  رئیس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه با تضعیف بیمه‌ها، مردم آسیب می‌بینند ، گفت : شرکت‌های‌بیمه برای حمایت از قربانیان حوادث ایجادشده است نه قانون گریزان و اگر بتوان نگاه خیریه را از صنعت بیمه اصلاح کرد ، کارکردهای صنعت بیمه بهتر و تاثیر گذارتر خواهد بود.

      به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، محمد ابراهیم امین با اشاره به انتظارات دولت ، مجلس شورای اسلامی و دیگر دستگاه‌ها از این صنعت ، از رسانه ها خواست با انتشار اطلاعات صحیح و درست ، مردم را از عملکرد این صنعت به ویژه درآمدها و هزینه‌ها آگاه کنند تا دیدگاهها به آن اصلاح شود.

      امین با تاکید بر اینکه صنعت بیمه مبتنی بر دانش جهانی و صنعتی پیچیده است ، اظهار داشت : پیچیدگی های صنعت بیمه به میزانی است که قضاوت در باره عملکرد آن را سخت و مشکل می‌کند و این کارکردهای متنوع را نمی توان با برداشت های سطحی ارزیابی کرد.
      وی با بیان اینکه عملکرد ظاهری بیمه ها، ابزاری حمایتی است ، گفت: نمیتوان براساس این برداشت‌های سطحی که تنها انباشت سرمایه‌ها را می‌بیند و به تعهدات بیمه‌گران توجهی نمی‌کند به موضوع بیمه پرداخت.

      رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر اینکه بیمه تنها بخشی از اقتصاد است که کارکرد آن پس از سالها نمود پیدا می کند، گفت:صنعت بیمه در سال گذشته بطور مستقیم تنها در بخش بیمه های اتومبیل با 17 میلیون نفر سر و کار داشته است و برغم اینکه تعهدات بیمه ای این جمعیت در صنعت بیمه کشور تعیین نمی‌شود توانسته است بدون تکیه بر منابع نفتی و مالیاتی این صنعت را پایدار نگهدارد.
       
      امین گفت: این توانمندی در حالی است که صنعت بیمه اختیار تعیین قیمت و ارزیابی ریسک را نیز بطور کامل در اختیار ندارد.
      وی با اشاره به مردمی بودن مجلس گفت نمایندگان مجلس باید با دید برنامه ای و کارشناسی به موضوع‌های بیمه‌ای نگاه کنند و از فعالان و کارشناسان بیمه‌ای برای تصمیم‌گیری های خود استفاده کنند.
       
      محمد ابراهیم امین در ادامه با ارائه آمارهایی ازعمل به تعهدات در صنعت بیمه گفت : پرداخت خسارت سالانه به20 هزار کشته و300 هزار مجروح از عهده هیچ دستگاه و نهادی برنمی آید و این صنعت برای تداوم این خدمات باید در تصمیم گیری ها نقش تاثیر گذاری را ایفا کند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.