• انعقاد ۴ قرارداد پژوهشکده بیمه از ابتدای سال جاری

      در سه ماهه ابتدای سال جاری تعداد ۸۷ عنوان پایان‌نامه فوق لیسانس و دکترا توسط پژوهشکده بیمه حمایت شده است.

      فعالیت های سه ماهه پژوهشکده بیمه در سال جاری در نخستین جلسه هیات امنا تشریح شد.
       
      به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه ،نخستین جلسه هیات امنای پژوهشکده بیمه در سال جاری با حضور محمد ابراهیم امین رئیس کل بیمه مرکزی،غدیر مهدوی ریاست پژوهشکده و اعضای هیات امنا سوم تیرماه برگزار شد .
       
      در ابتدای این جلسه دکتر مهدوی ضمن بیان گزارشی کوتاهی از فعالیت های سه ماهه با بیان اینکه این پژوهشکده در سه ماهه اول سال 93 موفق به چاپ 19 جلد کتاب شده است گفت همچنین در سه ماهه ابتدای سال جاری تعداد 87 عنوان پایان‌نامه فوق لیسانس و دکترا توسط پژوهشکده بیمه حمایت شده است.
       
      رئیس پژوهشکده با اشاره به اینکه هم اکنون 25 طرح پژوهشی در پژوهشکده در حال اجرا می باشد افزود : 22 عنوان از این طرح ها توسط رییس کل بیمه مرکزی به پژوهشکده واگذار شده است که با واگذاری این طرح ها تحولی در پژوهشکده ایجاد و پژوهشکده در مسیر درست قرار گرفته است.
       
      وی در ادامه گزارش خود به هیات امنا از اهدا حدود 5 هزارجلدکتاب به پژوهشکده در سال جاری توسط بیمه مرکزی خبر داد .
       
      رئیس پژوهشکده در خصوص جزئیات برنامه های آموزشی پژوهشکده نیز گفت : در راستای برنامه‌های آموزشی پژوهشکده 18 دوره آموزشی طی سه ماه اول سال برگزار شده که 10 دوره آن مختص همکاران پژوهشکده بیمه و بیمه مرکزی و 8 دوره دیگر مربوط به صنعت بیمه و شرکتها است.

      مهدوی کلیه نشریات پژوهشکده را به روز و کارآمد معرفی کرد و از انعقاد 4 تفاهم نامه با با دانشگاه ها و مراکز آموزشی از ابتدای سال جاری تا کنون خبرداد.

      رئیس پژوهشکده در بیان جزئیات این تفاهم نامه ها خاطر نشان کرد : تفاهم‌نامه‌ی با دانشگاه علوم اقتصادی به امضا رسیده است که براساس این قرارداد دکتری مدیریت بیمه در این دانشگاه دایر خواهد شد و پژوهشکده در خصوص تهیه سرفصل ها و دروس با دانشگاه علوم اقتصادی همکاری خواهد نمود.
       
      رئیس پژوهشکده به انعقاد تفاهم نامه با مرکز آموزشی بیمه مالزی نیز اشاره کرد که طبق این قرارداد دورههای آموزش کارشناسان و مدیران صنعت بیمه در پژوهشکده برگزار می گردد.

      وی دوره های مذکور را معادل دورههای چارتر لندن عنوان کرد و ادامه داد : این دوره های آموزشی از یکماه و نیم‌گذشته دایر شده است و دروس در این دوره ها تماما به زبان انگلیسی برگزار می‌شود .‌

      رئیس پژوهشکده بیمه با بیان اینکه همچنین انجمن علمی اکچوئرال( محاسبات بیمه و مالی)را با همکاری با دانشگاه شهید بهشتی راه اندازی کردیم، در پایان خاطر نشان کرد که بازنگری در برنامه استراتژیک پژوهشکده هم اکنون در دستور کار قراردارد تا این برنامه منطبق با برنامه استراتژیک بیمه مرکزی تدوین شود.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.