• خدمات بیمه در شرایط ساختار دولتی رقابتی نمی شوند

      برخی از کسب و کارها به راحتی قابل ایجاد و حذف هستند ، اما برخی فعالیت ها با گذشت زمان از قابلیت و توانمندی بیشتربرخوردار می شوند و در هر صنعتی در شرایطی که وابستگی به بیمه دولتی وجود دارد توانایی ایستادن روی پای خود وجود ندارد .

      کارشناس صنعت بیمه با بیان اینکه ساختار دولتی صنعت بیمه یکی از دلایل رقابتی نبودن خدمات بیمه ای در کشور است، گفت: توسعه صنعت بیمه نیازمند پرتفوی بالا است و پروتکل ها و تفاهم نامه های بیمه ای با بیمه های دیگرجهانی به دلیل درگیری در شرایط تحریم از دست رفته است.

      به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین، محمود کریمی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی پانا تصریح کرد: برخی از کسب و کارها به راحتی قابل ایجاد و حذف هستند ، اما برخی فعالیت ها با گذشت زمان از قابلیت و توانمندی بیشتربرخوردار می شوند و در هر صنعتی در شرایطی که وابستگی به بیمه دولتی وجود دارد توانایی ایستادن روی پای خود وجود ندارد .

      کارشناس صنعت بیمه ادامه داد: ساختار دولتی صنعت بیمه یکی از دلایل رقابتی نبودن خدمات بیمه ای در کشور است و اگر چه شرایط نسبت به سالهای گذشته بهتر شده است اما با وضعیت مطلوب فاصله معناداری وجود دارد.

      کریمی عنوان کرد: برای توسعه صنعت بیمه نیازمند یک بازده زمانی مناسب5 تا 10 ساله هستیم تا در این فرصت شرکت های بیمه خصوصی در فضای کسب و کار بهتر خود را قوی و قوی تر کنندو بیمه های خرد به سمت بیمه های دولتی هدایت شود.

      وی گفت: توسعه صنعت بیمه نیازمند پرتفوی بالا است و پروتکل ها و تفاهم نامه های بیمه ای با بیمه های دیگرجهانی به دلیل درگیری در شرایط تحریم از دست رفته است.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.