• ویژه نامه چهل و دو سالگی منتشر شد

      ویژه نامه چهل و دوسالگی تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت فعالان، کارشناسان خبره و صاحبنظران صنعت بیمه منتشر شد.
      به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، مهندس محمد تائبی، ضمن اعلام این خبر افزود: تعمیم فرهنگ بیمه از ماموریت های اصلی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و ویژه نامه چهل و دو سالگی نیز در همین راستا منتشر شده است

      ویژه نامه چهل و دوسالگی تاسیس بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با مشارکت فعالان، کارشناسان خبره و صاحبنظران صنعت بیمه منتشر شد.
      به گزارش اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، مهندس محمد تائبی، ضمن اعلام این خبر افزود: تعمیم فرهنگ بیمه از ماموریت های اصلی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شمار می رود و ویژه نامه چهل و دو سالگی نیز در همین راستا منتشر شده است.
      مدیرکل روابط عمومی بیمه مرکزی با اشاره به دستاوردهای اخیر صنعت بیمه، گفت: صنعت بیمه در کنار بورس و بانک، یک صنعت اثرگذار و تعیین کننده در معادلات کلان اقتصادی به حساب می آید و انتشار اینگونه ویژه نامه ها در انعکاس آخرین تحولات و دستاوردها نقش غیرقابل انکاری ایفا می کند.
      وی تصریح کرد: امروز صنعت بیمه روی ریل توسعه حرکت می کند و سند چشم انداز توسعه، برنامه پنجم و دیگر اسناد بالادستی، قطار این صنعت را در مسیر صحیح به پیش می برند.
      مدیرمسئول "پیک بیمه"، افزود: مطالب ویژه نامه چهل و دو سالگی محصول بیش از سیصد ساعت کار کارشناسی و مطالعاتی است که توسط یک تیم ورزیده رسانه ای به مرحله انتشار رسیده است.
      تائبی در پایان از رسانه ها خواست که برای گسترده تر شدن چتر آرامش و اطمینان در جامعه، موضوع فرهنگ سازی در صنعت بیمه را با جدیت بیشتری دنبال کنند.
      گفتنی است ویژه نامه چهل و دو سالگی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران با مقالات و مصاحبه هایی نظیر: "موانع توسعه بیمه در ایران" ، "چالش های رقابت در صنعت بیمه" ، " دولتی بودن اقتصاد و لزوم حمایت از بیمه های اختیاری" ، " چرا بیمه عمر هنوز در کشور توسعه پیدا  نکرده است" و مطالب خواندنی دیگر در ۹۶ صفحه منتشر شده است.
      فایل الکترونیکی این ویژه نامه در پورتال بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.centinsur.ir منعکس
         شده است.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.