• پژوهشکده بیمه در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه کارگاه آموزشی و نشست هم‌اندیشی برگزار می‌کند

      دکتر آقاجری با اعلام برنامه های پژوهشکده بیمه در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دانشجویان و پژوهشگران علاقمند را به شرکت در کارگاه های آموزشی و نشست های هم اندیشی پژوهشکده بیمه فراخواند. به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه دکتر آقاجری معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه با طرح اتخاذ سیاست فعال پژوهشکده بیمه در ارتباطات فراگیر برون سازمانی گفت: پژوهشکده تلاش می کند برای پاسخگویی به نیازهای علمی و پژوهشی ذینفعان شبکه بیمه از فرصت های موجود نظیر حضور در نمایشگاه های تخصصی به طور هدفمند بهره گیری نماید

      دکتر آقاجری با اعلام برنامه‌های پژوهشکده بیمه در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه دانشجویان و پژوهشگران علاقمند را به شرکت در کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های هم‌اندیشی پژوهشکده بیمه فراخواند. به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه دکتر آقاجری معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه با طرح اتخاذ سیاست فعال پژوهشکده بیمه در ارتباطات فراگیر برون سازمانی گفت:‌ پژوهشکده تلاش می‌کند برای پاسخگویی به نیازهای علمی و پژوهشی ذینفعان شبکه بیمه از فرصت‌های موجود نظیر حضور در نمایشگاه‌های تخصصی به طور هدفمند بهره‌گیری نماید.
      وی گفت: در این نمایشگاه که مخاطبان فراگیری در حوزه‌های اقتصادی حضور می‌یابند تلاش می‌کنیم تعاملات داخلی و خارجی خود را گسترش دهیم، اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی ذینفعان خود را در دستور کار قرار دهیم و همچنان رویکرد پژوهشکده بیمه در زمینه محوریت آموزش و پژوهش بیمه‌ای را تقویت نماییم.
      معاون پژوهشی پژوهشکده بیمه در زمینه برنامه‌های پیش بینی شده پژوهشکده بیمه در این نمایشگاه نیز گفت: تقریبا برای تمامی روزهای برگزاری نمایشگاه برنامه‌های متنوعی تدارک دیده شده است.
      وی با مخاطب قرار دادن پژوهشگران و دانشجویان بیمه‌ای گفت: در این نمایشگاه برگزاری کارگاه آموزشی در زمینه آموزش مجازی و نشست هم‌اندیشی ارتقای سطح تعاملات پژوهشگران و دانشجویان پژوهشکده بیمه را به همراه نشست‌های پرسش و پاسخ با بازدیدکنندگان پیش‌بینی نموده‌ایم.
      دکترآقاجری خاطر نشان کرد که در این نمایشگاه نیز همچون نمایشگاه کتاب امکان خرید نشریات و کتب بیمه‌ای وجود دارد تا علاقمندان به سهولت به آخرین یافته‌های علمی دسترسی پیدا کنند.
      گفتنی است اداره امور آموزشی و پژوهشی و آموزش‌های آزاد مسئولیت برگزاری کارگاه و نشست‌های یاد شده را به عهده دارند.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.