• کتاب «مقررات مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه» منتشر شد

      کتاب «مقررات مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه» توسط پژوهشکده بیمه با همکاری مدیریت مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است.


      به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، کتاب حاضر توسط نیما مؤمنی زاده، کریستین جانفزا، منصور تفنگدار و صادق گنج خانلو از کارشناسان مدیریت مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی در سه بخش مجزا با عناوین قانون مبارزه با پولشویی، آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی، دستورالعمل های مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه و در بخش چهارم، عنصر قانون جرم پولشویی در قانون اساسی، قوانین موضوعه(عادی) آیین نامه ها و مقررات گردآوری شده است

      کتاب «مقررات مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه» توسط پژوهشکده بیمه با همکاری مدیریت مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران منتشر شده است.

      به گزارش روابط عمومی پژوهشکده بیمه، کتاب حاضر توسط نیما مؤمنی‌زاده، کریستین جانفزا، منصور تفنگدار و صادق گنج‌خانلو از کارشناسان مدیریت مبارزه با پولشویی بیمه مرکزی در سه بخش مجزا با عناوین قانون مبارزه با پولشویی، آیین نامه اجرایی قانون مبارزه با پولشویی، دستورالعمل‌های مبارزه با پولشویی در صنعت بیمه و در بخش چهارم، عنصر قانون جرم پولشویی در قانون اساسی، قوانین موضوعه(عادی) آیین نامه‌ها و مقررات گردآوری شده است.
      لازم به ذکر است کتاب حاضر در 159 صفحه و به قیمت 60000 ریال به بازار عرضه شده است. علاقمندان جهت تهیه کتاب فوق می‌توانند به پژوهشکده بیمه واقع در تهران- خیابان سعادت‌آباد- میدان شهید تهرانی مقدم(کاج سابق)- خیابان سرو غربی، نرسیده به میدان شهرداری، پلاک 43 و یا از طریق تلفن 22073036-021 با کتابفروشی پژوهشکده تماس حاصل نمایند.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.