• جدول حق بیمه شخص ثالث انواع وسایل نقلیه عمومی

      اعمال نرخ جدید دیه اعلام شد

      جدول حق بیمه شخص ثالث انواع وسایل نقلیه عمومی

      گروه بازار پول- بر اساس اعلام بیمه مرکزی با توجه به افزایش نرخ دیه در سال 92، نرخ جدید حق بیمه وسایل نقلیه عمومی ابلاغ شد. به گزارش خبرگزاری فارس پس از ابلاغ نرخ جدید دیه برای سال 1392، نرخ حداکثر حق بیمه سالانه بیمه اجباری شخص ثالث وسایل نقلیه عمومی توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد

       اعمال نرخ جدید دیه اعلام شد

      جدول حق بیمه شخص ثالث انواع وسایل نقلیه عمومی

      گروه بازار پول- بر اساس اعلام بیمه مرکزی با توجه به افزایش نرخ دیه در سال 92،‌ نرخ جدید حق بیمه وسایل نقلیه عمومی ابلاغ شد. به گزارش خبرگزاری فارس پس از ابلاغ نرخ جدید دیه برای سال 1392، نرخ حداکثر حق بیمه سالانه بیمه اجباری شخص ثالث وسایل نقلیه عمومی توسط بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شد.

      بر این اساس حق بیمه وسایل نقلیه عمومی به شرح زیر است: این گزارش می‌افزاید: به وسایل نقلیه عمومی که متعلق به بیمه‌گذار بوده و مخصوص جابه‌جایی کارکنان آن باشد یا متعلق به مراکز آموزشی بوده و مخصوص حمل‌و‌نقل دانش‌آموزان و دانشجویان باشد و همچنین به وسایل نقلیه عمومی شهری بیست درصد تخفیف داده خواهد شد.
      آخرین مهلت دریافت الحاقیه بیمه ثالث
      در همین حال مدیرکل نظارت فنی بیمه مرکزی گفت: افرادی که به‌تازگی بیمه‌نامه شخص ثالث دریافت یا تمدید کرده‌اند، با توجه به افزایش نرخ دیه تنها تا 21 اردیبهشت‌ماه 92 فرصت دارند تا الحاقیه خود را دریافت کنند. مفید امینی به تسنیم اظهار کرد: با توجه به افزایش نرخ دیه و تعیین قیمت‌های جدید بیمه شخص ثالث از سوی بیمه مرکزی مردم از این پس برای تمدید بیمه‌نامه شخص ثالث با قیمت جدید حق بیمه پرداخت خواهند کرد. مدیر کل نظارت فنی بیمه مرکزی درباره‌ افرادی که به تازگی بیمه‌نامه خود را تمدید کرده‌اند نیز گفت: این افراد تا 21 اردیبهشت‌ماه سال 92 که مصادف با اول ماه رجب که ماه حرام محسوب می‌شود فرصت دارند الحاقیه برای بیمه‌نامه خود دریافت کنند، چرا که از آن تاریخ به بعد دیه در ماه حرام 152 میلیون تومان محاسبه خواهد شد. وی خاطرنشان کرد: مردم هر چه زودتر برای دریافت الحاقیه خود اقدام کنند و این کار را به روز‌های آخر نسپارند، چرا که ممکن است در روزهای پایانی اردیبهشت‌ماه فراموش کرده یا سیستم درست عمل نکند و آنها به مشکل بر بخورند.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.