• ساماندهی اطلاعات پایه و مشترک شرکت های بیمه ای

      کارگروه سندیکای بیمه گران بررسی کرد
      ساماندهی اطلاعات پایه و مشترک شرکت های بیمه ای
      ایسنا- کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات سندیکای بیمه گران ایران دستور جلسه ای را پیگیری کرد که در صورت تصویب نهایی، اطلاعات پایه و مشترک شرکت های بیمه ای ساماندهی شده و موجبات تسهیل درامر تبادل اطلاعات و همچنین شفاف سازی سهم هر یک از رشته های بیمه ای در پرتفوی صنعت بیمه کشور فراهم خواهد شد.
      ششمین جلسه کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات سندیکای بیمه گران ایران روز شنبه اول مهرماه با حضور اعضای کارگروه و نمایندگان سندیکا در محل سندیکا برگزار شد

       کارگروه سندیکای بیمه‌گران بررسی کرد
      ساماندهی اطلاعات پایه و مشترک شرکت‌های بیمه‌ای

      ایسنا- کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران ایران دستور جلسه‌ای را پیگیری کرد که در صورت تصویب نهایی، اطلاعات پایه و مشترک شرکت‌های بیمه‌ای ساماندهی شده و موجبات تسهیل درامر تبادل اطلاعات و همچنین شفاف سازی سهم هر یک از رشته‌های بیمه‌ای در پرتفوی صنعت بیمه کشور فراهم خواهد شد.

      ششمین جلسه کارگروه تخصصی فناوری اطلاعات سندیکای بیمه‌گران ایران روز شنبه اول مهرماه با حضور اعضای کارگروه و نمایندگان سندیکا در محل سندیکا برگزار شد.
      در ابتدای این جلسه نامه بیمه مرکزی به عنوان رییس کمیته تجارت و اقتصاد الکترونیکی در خصوص شرایط پیاده‌سازی سامانه سنهاب (سامانه نظارت و هدایت الکترونیکی بیمه) در بیمه مرکزی مطرح شد و اعضا نظرات خود را اعلام کردند. در صورت راه‌اندازی سامانه مذکور کلیه اطلاعات مورد نیاز بیمه مرکزی و سازمان‌های مختلف و ذی‌ربط به امور بیمه جمع‌آوری و برای استفاده بیمه‌گران و بیمه گذاران در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. نقیبی، دبیر کارگروه، گزارش کوتاهی از پیشنهاد ساماندهی آمار و استاندارد سازی اطلاعات در شرکت‌های بیمه به منظور اتخاذ رویه‌ای واحد و هماهنگ و رفع اشکالات و تعارضات موجود و شیوه‌های متفاوت مورد عمل در شرکت‌های بیمه‌ای را تشریح کرد و خلاصه‌ای از ویژگی‌های اجرای دو طرح مذکور توسط شرکت‌ها را بیان کرد. براساس طرح‌های ارائه شده، اطلاعات پایه و مشترک شرکت‌های بیمه‌ای ساماندهی شده و موجبات تسهیل درامر تبادل اطلاعات و همچنین شفاف سازی سهم هر یک از رشته‌های بیمه‌ای در پرتفوی صنعت بیمه کشور فراهم خواهد آمد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.