• لایحه بیمه همگانی حوادث در مجلس

      رئیس کل بیمه مرکزی کشور ترویج فرهنگ بیمه به ویژه بیمه ساختمان را مهمترین ابزار برای کاهش خطرات حوادث بلایای طبیعی دانست و یادآور شد: نباید با سهل انگاری از کنار حوادثی که به صورت قهری رخ می دهد، رد شد.
      به گزارش بیما از ایسنا، منطقه آذربایجانشرقی، سیدمحمد کریمی در جمع مدیران شرکتهای بیمه ای کشوری و استانی، با اشاره به لایحه بیمه همگانی حوادث طبیعی در مجلس گفت: فروش دومین بیمه نامه فراگیر همانند بیمه شخص ثالث مورد تصویب نمایندگان مجلس قرار گرفته است و اجرایی شدن آن، ارتباط نزدیکی با آیین نامه های مصوب دولت دارد

      رئیس کل بیمه مرکزی کشور ترویج فرهنگ بیمه به ویژه بیمه ساختمان را مهمترین ابزار برای کاهش خطرات حوادث بلایای طبیعی دانست و یادآور شد: نباید با سهل‌انگاری از کنار حوادثی که به صورت قهری رخ می‌دهد، رد شد.
      به گزارش بیما از ایسنا، منطقه آذربایجانشرقی، سیدمحمد کریمی در جمع مدیران شرکتهای بیمه‌ای کشوری و استانی، با اشاره به لایحه بیمه همگانی حوادث طبیعی در مجلس گفت: فروش دومین بیمه نامه فراگیر همانند بیمه شخص ثالث مورد تصویب نمایندگان مجلس قرار گرفته است و اجرایی شدن آن، ارتباط نزدیکی با آیین نامه‌های مصوب دولت دارد.
      وی اطلاع‌رسانی درخصوص خدمات بیمه برای مردم در کاهش خسارات ناشی از حوادث غیرمترقبه را مهم ارزیابی کرد و گفت: شرکتهای بیمه باید از این فرصت استفاده کنند و خدمات خود را به مردم بشناسانند.
      او نقش شرکتهای بیمه‌ای در جبران خسارات بعد از وقوع حوادث غیرمترقبه را مهم ارزیابی کرد و در تشریح عملکرد مالی شرکتهای بیمه‌گر در جریان زلزله گفت: در مجموع 4 میلیارد تومان به زلزله زدگان غرامت پرداخت شده است.
      رئیس بیمه مرکزی کشور یادآور شد: به‌منظور ارتقای سهم شرکتهای بیمه در پرداخت غرامت به حادثه دیدگان از حوادث طبیعی باید کارهای ریشه‌ای درخصوص کاهش تبعات زلزله و حوادث طبیعی صورت گیرد.
      وی فراگیرشدن صنعت بیمه در کشور را نیازمند یک عزم ملی دانست و از رسانه‌ها خواست تا در آگاهی بخشی و آشناسازی مردم با فرهنگ بیمه بیش از پیش وارد کار شوند.
      ناظمی ریاست امور بیمه استان آذربایجانشرقی و دبیر شورای هماهنگی بیمه های استان نیز در این جلسه عملکرد صنعت بیمه در زلزله اخیر را مثبت ارزیابی کرد و گفت: شرکتهای بیمه تنها نهادی بودند که پرداخت‌های نقدی خود را بعد از 24 ساعت از وقوع این زمین لرزه و پیش از همه ی سازمانها به دست زلزله زدگان رسانیدند.
      وی با اشاره به خیل عظیم کمکهای مردمی و مصوبه‌های دولت در حمایت از زلزله‌زدگان گفت: اگر بتوان در راستای فرهنگ بیمه و گسترش آن در سطح کشور موفق بود، نیازی به کمک مردمی و مصوبه‌های دولتی نخواهد بود.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.