• زمانبندی نشست تیم بیمه ای در مناطق زلزله زده

      بدنبال اعلام برگزاری نشست علمی در پژوهشکده بیمه در خصوص ارائه گزارش بازدید از مناطق زلزله زده استان آذربایجان شرقی توسط تیم پژوهشی اعزامی به آذربایجان شرقی، برنامه زمانبندی این نشست توسط گروه پژوهشی بیمه های اموال و مسوولیت پژوهشکده بیمه اعلام شد. این نشست با حضور مدیران عامل و مدیران شرکت های بیمه، مدیران بیمه مرکزی و برخی از مدیران و مسوولین مرتبط از سایر سازمان ها و ارگان های کشور نظیر شهرداری، وزارت کشور، سازمان نظام مهندسی کشور و

      بدنبال اعلام برگزاری نشست علمی در پژوهشکده بیمه در خصوص ارائه گزارش بازدید از مناطق زلزله‌زده استان آذربایجان شرقی توسط تیم پژوهشی اعزامی به آذربایجان شرقی، برنامه زمانبندی این نشست توسط گروه پژوهشی بیمه‌های اموال و مسوولیت پژوهشکده بیمه اعلام شد. این نشست با حضور مدیران عامل و مدیران شرکت‌های بیمه، مدیران بیمه مرکزی و برخی از مدیران و مسوولین مرتبط از سایر سازمان‌ها و ارگان‌های کشور نظیر شهرداری، وزارت کشور، سازمان نظام مهندسی کشور و ... برگزار خواهد شد.
      به گزارش بیما، سخنرانان ضمن ارائه گزارش نتایج بازید و تشریح وضعیت منطقه، پیشنهادها و راهکارهای مقابله با خسارت و خطرات بلایای طبیعی (مشخصاً زلزله) و کاهش آثار زیانبار آن بر جامعه، روش‌های مقاوم سازی ساختمان‌ها و شیوه پوشش ریسک‌های ناشی از خطرات زلزله و نهایتا لزوم توجه به بیمه‌ی بخش‌های مهم زیرساخت‌های شهری را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد. لازم به ذکر است که جلسه مذکور صبح روز چهارشنبه مورخ 15/6/91 در سالن شهریار پژوهشکده بیمه برگزار خواهد شد.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.