• توصیه های مهم وزیر اقتصاد به شرکت های بیمه

      وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه بررسی اقدامات بعمل آمده در اجرای تحول صنعت بیمه که با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران شرکتهای بیمه برگزار شد بر کیفیت سرمایه گذاری صنعت بیمه کشور تأکید کرد.
      دکتر سید شمس الدین حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکتهای بیمه ناگزیر هستند منابع خود را سرمایه گذاری کنند اما کجا، چگونه و با چه سودآوری خیلی مهم است

      وزیر امور اقتصادی و دارایی در جلسه بررسی اقدامات بعمل آمده در اجرای تحول صنعت بیمه که با حضور رئیس کل بیمه مرکزی و مدیران شرکتهای بیمه برگزار شد بر کیفیت سرمایه گذاری صنعت بیمه کشور تأکید کرد.
      دکتر سید شمس الدین حسینی با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکتهای بیمه ناگزیر هستند منابع خود را سرمایه گذاری کنند اما کجا، چگونه و با چه سودآوری خیلی مهم است.
      دکتر حسینی با اشاره به نقش ویژه حسابرس داخلی در خصوص واقعی تر کردن جریان امور، به مدیران شرکتهای بیمه تأکید کرد: باید سیستم بازرسی و نظارت داخلی خود را تقویت نمائید.
      وزیر اقتصاد افزود: مبارزه با پولشویی و ردیابی وجوه باید بطور جدی در صنعت بیمه کشور پیگیری شود.
      وی با اشاره به پیشرفت های سیستم بانکی در خصوص کربنکینگ خطاب به مدیران شرکتهای بیمه گفت: کر در صنعت بیمه به این معنی است که هر کس بخواهد کار بیمه ای انجام دهد، خارج از سیستم و نظارت شما نباشد.
      دکتر حسینی همچنین خواستار گسترش شبکه های بین المللی بیمه چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور شد.
      وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون دچار ریسک های سیستمی در صنعت بیمه نبودیم، ولی در عین حال سرمایه گذاری های بیمه تاکنون خیلی کارآمد نبودند و باید روی این موضوع بیشتر کار شود.
      وزیر اقتصاد لایه های نظارت در بخش بیمه را شامل نظارت داخلی، نظارت بین خود بیمه ها، نظارت یکپارچه بین بیمه ها و نهایتاً یکپارچگی نظارت مالی ذکر کرد.
      وی تأکید کرد: نظارت در صنعت بیمه با ابزارهای سنتی امکانپذیر نیست.
      وی گفت: تلاش خواهیم کرد تا پایان سال حداقل یک جلسه در هر یک از شرکتهای بیمه برگزار و بنده نیز شرکت نمایم.
      در ادامه این جلسه رئیس کل بیمه مرکزی گزارشی در خصوص اقدامات انجام گرفته برای برنامه های پیش بینی شده در صنعت بیمه ارائه کرد
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.