• قدردانی مدیران عامل بانک‌های دولتی از معاون سابق امور بانکی وزیر اقتصاد

      گروه بازارپول- مراسم قدردانی از سیدحمید پورمحمدی، معاون سابق بانک، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی دوشنبه گذشته توسط شورای هماهنگی بانک ها برگزار شد.


      در تقدیرنامه ای که به امضای تمامی مدیران عامل بانک های دولتی رسیده آمده است:
      جناب آقای دکتر حمید پورمحمدی
      به اقرار و اعتراف صریح تمامی آگاهان و دست اندرکاران امور پولی و بانکی کشور دوره مسوولیت خطیر و حساس جنابعالی در مقام معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی یکی از درخشان ترین صفحات تاریخ بانکداری جمهوری اسلامی ایران را رقم می زند

      گروه بازارپول- مراسم قدردانی از سیدحمید پورمحمدی، معاون سابق بانک، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی دوشنبه گذشته توسط شورای هماهنگی بانک‌ها برگزار شد.

      در تقدیرنامه‌ای که به امضای تمامی مدیران عامل بانک‌های دولتی رسیده آمده است:
      جناب آقای دکتر حمید پورمحمدی
      به اقرار و اعتراف صریح تمامی آگاهان و دست‌اندرکاران امور پولی و بانکی کشور دوره مسوولیت خطیر و حساس جنابعالی در مقام معاون امور بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی یکی از درخشان‌ترین صفحات تاریخ بانکداری جمهوری اسلامی ایران را رقم می‌زند.
      فارغ از صفات و خصال نیکو و مدیریت قاطع و موثر حضرتعالی در به ثمر رساندن بسیاری از دستاوردهای نظام بانکی نظیر طراحی و تاسیس هفت نهاد پولی و مالی جدید، طرح تفصیلی اصلاح ساختار نظام بانکی کشور، تشکیل و فعال نمودن کمیته بانکداری الکترونیک و ده‌ها طرح دیگر، نمونه‌هایی از عملکرد ارزشمند دوران مدیریت خالصانه جنابعالی است که یقینا گره‌گشای بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور خواهد بود. بی‌شک خدمات با ارزش و تاثیرگذار جنابعالی که پایه‌ای مستحکم بر اقدامات آتی جمهوری اسلامی ایران در نظام بانکداری است، موجب خشنودی حق‌تعالی و رضایت ملت قدرشناس و مسلمان ایران قرار خواهد گرفت. سربلندی و توفیق بیشتر آنجناب آرزوی قلبی ماست.
      یادآور می‌شود: چندی پیش سیدحمید پورمحمدی از سمت معاونت بانکی، بیمه و شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی توسط سرپرست این وزارتخانه کنار گذارده شد. گفته می‌شود، مخالفت وی با تبدیل بانک‌های کشور به بانک قرض‌الحسنه که از ایده‌های ریاست‌جمهوری است، علت برکناری وی بوده است.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.