• رییس کل بیمه مرکزی خبر داد: سود خالص 100 درصدی شرکت بیمه ایشین ری

      رییس کل بیمه مرکزی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بیمه اتکایی آسیایی در هشتادمین جلسه هیأت مدیره شرکت بیمه ایشین ری از رشد 8.6 درصدی این شرکت درحق بیمه های تولیدی ناخالص خبر داد

      رییس کل بیمه مرکزی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد بیمه اتکایی آسیایی در هشتادمین جلسه هیأت‌مدیره شرکت بیمه ایشین‌ری از رشد 8.6 درصدی این شرکت درحق بیمه های تولیدی ناخالص خبر داد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در نشست هیات مدیره بیمه اتکایی آسیایی (ایشین ری)  در تایلند، ابتدا گزارشی از وضعیت صنعت بیمه در منطقه آسیا و خلاصه‌ای از عملکرد شرکت در دوره 2009 و 2010 ارائه شد و سپس تصویری از راهبرد شرکت برای ارائه در مجمع سهامداران که تا دو ماه دیگر برگزار می‌گردد، ارائه شد.
      رییس کل بیمه مرکزی در این زمینه گفت: بیمه اتکایی آسیایی در سال 2010 نسبت به 2009 در حق ‌بیمه‌های تولیدی ناخالص 8.6 درصد رشد داشته و سود خالص آن 100 درصد بوده است.
      جواد فرشباف ماهریان ادامه داد: ارزش دفتری سهام شرکت بیمه آسیایی نیز حدود 3.8 درصد رشد داشته است در حالی که شرکت‌های بیمه اتکایی بعضی از کشورها با ضرر روبه رو بودند.
      در این جلسه همچنین گزارش ممیزی حسابدار از وضعیت حسابرسی شرکت ارائه شد که حاکی از مدیریت صحیح و تکمیل اطلاعات ارائه شده در صورت حساب‌های مالی بوده است. شرکت A.M.Best، امتیاز) B++ خوب) را به لحاظ توان مالی و امتیاز bbb را به لحاظ اعتبارسنجی در وضعیت ثبات برای سومین سال متوالی برای شرکت بیمه اتکایی َآسیایی تأیید و ثبت کرده است.
      در برنامه راهبردی شرکت بیمه اتکایی آسیایی علاوه بر موافقت با گسترش سرمایه‌گذاری و عضویت در شرکت، مقرر شد که عملیات بیمه‌ای طی سال آینده میلادی به رشد بالای 10 درصد برسد.
      علاوه ‌بر کشورهای مختلف که در این شرکت سرمایه‌گذاری می‌کنند، شرکت سهامی بیمه ایران و دو شرکت بیمه اتکایی ایرانیان و بیمه اتکایی امین از جمهوری اسلامی ایران نیز در این شرکت سهم دارند.
      حضور بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران علاوه‌ بر غنای هیأت‌مدیره ایشین‌ری و همکاری مشترک بین کشورهای عضو در زمینه اتکایی، توانایی ایران را به ‌عنوان یک کشور با تخصص حرفه‌ای بیمه‌گری اتکایی بروز داده و این عملکرد به‌نحوی است که هر دو سال یک بار ریاست کرسی ایران بر هیات مدیره این شرکت مورد تأیید اعضا قرار می‌گیرد.
      شرکت بیمه اتکایی آسیایی (ایشین‌ری) یک سازمان منطقه‌ای میان‌ دولتی است که عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک سینا به نمایندگی از کشورمان ریاست هیات مدیره آن را بر عهده دارد.
      این شرکت در سال 1979 با ابتکار کمیسیون اقتصادی و اجتماعی سازمان ملل برای آسیا و اقیانوسیه (UN/ESCAP) تأسیس شد و مقر آن در تایلند است.
      عملکرد عمده این شرکت به عنوان یک بیمه‌گر اتکایی حرفه‌ای که از بازارهای بیمه کشورهای عضو و سایر بازارهای موجود در منطقه کار می‌پذیرد تجاری است و مازاد عملیات اتکایی خود را بعد از نگهداری با اولویت بازارهای بیمه ملی و بیمه اتکایی کشورهای عضو مجدداً واگذار می‌کند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.