• بیمه سینا طرح ملی خرید بیمه نامه با موبایل را کلید زد

      بیمه سینا طرح ملی خرید بیمه نامه با موبایل  را کلید زد

      شرکت بیمه سینا با مشارکت شرکت آسان پرداخت پرشین (آپ) طرح ملی خرید بیمه نامه با موبایل را کلید زد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، در مراسم رونمایی از طرح ملی خرید بیمه نامه از طریق ussd  ، امین شیرکانی مدیرعامل این شرکت اظهار داشت: توسعه استفاده از آی ‌تی در خدمات شرکت‌های بیمه‌ای یک الزام است که بیمه سینا بر این اساس،  به عنوان نخستین شرکت بیمه، ‌فروش بیمه‌نامه با موبایل را آغاز کرد.

      او تاکید کرد: به منظورآسایش و راحتی  تمامی هموطنان در سراسر کشور اقدام به این امر مهم کردیم تا حتی درشهرستان ها و روستاهای دورافتاده که از نمایندگی های بیمه کمتر بهره می برند، نفوذ بیمه گسترش یابد و البته کمک به حفظ محیط زیست کشور به وسیله تردد کمتر خودروها و کاهش آلودگی هوا مد نظرمان بوده است.

      حق بیمه پایین

      وی افزود: در این طرح خانواده‌ها می‌توانند با پرداخت 19 هزار تومان برای یک سال  منازل مسکونی خود را به مبلغ 50 میلیون تومان  بیمه کنند. همچنین اگر برای یک سال  36 هزار تومان حق بیمه بپردازند بیمه سینا تا سقف 95میلیون تومان در برابر آنان متعهد به پرداخت خسارت می شود و البته  موارد بیمه شامل  تمامی خطرات آتش‌سوزی، سیل، صاعقه، زلزله و انفجار است.

      شیرکانی حق بیمه طرح حوادث سفرهای یک ماهه را 4900  تومان اعلام کرد و ادامه داد: بیمه سینا  در قبال این مبلغ،  بیمه‌گذار را تا 25سقف  میلیون تومان تحت‌پوشش قرار می‌دهد.

      عضو هیئت مدیره بیمه سینا همچنین اظهار داشت:  مسافران می‌توانند دراین طرح با پرداخت 9800 تومان  تا مبلغ 50 میلیون تومان بیمه شوند .

      وی درباره  بیمه حوادث انفرادی برای یک سال هم  توضیح داد: در این طرح مردم سراسر کشور می توانند با پرداخت 24 هزار و 500 تومان حق بیمه، پوشش بیمه ای  25 میلیون تومانی خریداری کنند و با پرداخت 49 هزار تومان از مزایای  پوشش بیمه ای  50 میلیون تومانی بهره مند شوند.

       

      پورتفو مناسب

      شیرکانی افزود بیش از ۷۵ درصد پرتفو بیمه در کشور متعلق به رشته‌های اتومبیل و درمان است که از طریق نمایندگان انجام می‌شود وما اکنون در بیمه سینا  فقط حدود ۵ درصد از پرتفو رابرای این طرح مد نظر قرار دادیم که البته به دلیل نخستین شرکت شروع کننده این طرح در سال اول مشکلاتی خواهیم داشت اما پس از گذشت زمان مناسب برآورد می کنیم که ماهانه یک میلیارد تومان پورتفو از محل فروش موبایلی بیمه نامه به دست آوریم.

       

      امنیت آپ

      در ادامه این نشست، حامد منصوری مدیرعامل شرکت آسان پرداخت پرشین(آپ) اظهار داشت:  ما ۷۰ درصد تراکنش‌های USSD را در اختیار داریم زیرا دست کم ۳٫۵ میلیون ایرانی  اپلیکیشن آپ را بر  موبایل خود نصب کرده‌اند که  این بستر خوبی برای فروش بیمه‌نامه به شمار می رود.

      او ادامه داد: آپ نخستین شرکت تراکنش موبایلی است و امنیت اطلاعات حساب مشتریان نزد آن بسیار اهمیت دارد ولی اکنون شرکت های بسیاری به تازگی در عرصه تراکنش فعال شده اند که موضوع امنیت حساب های مشتریان مطرح می شود و این که می توان به همه آنان اعتماد کرد یا خیر.

      خرید موبایلی بیمه  برای حضار

      در ادامه این نشست طرح فروش بیمه‌نامه با استفاده از #۷۳۳* به صورت زنده رونمایی شد و یک فقره بیمه نامه آتش سوزی از طریق موبایل برای منزل مسکونی یکی از شرکت کنندگان نشست خبری خریداری شد تا اعتبار و فعال بودن طرح در حضور خبرنگاران حوزه بیمه به ثبت برسد.

       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.