• امیدواری به سود و رشد صنعت بیمه در سال 2015 میلادی

      خوش بینی نه تنها نوید سود بیشتر میدهد بلکه زمینه ساز گسترش صنعت بیمه است چراکه بیمه گران در سال 2014 میلادی به نتایج خوبی دست یافته اند

      با اتمام سال 2014 میلادی و افزایش دستاوردها در صنعت بیمه در این سال، اکنون این امید وجود دارد که سال 2015 برای این صنعت سال شکوفایی باشد.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه   به نقل ازایشا اینشورنس ریویو، چشم انداز توسعه در هر دو بخش بیمه عمر و غیرعمر در سال جاری میلادی نوید بخش است چراکه بازارهای نوظهور در این سال به دنبال سود و رشد بیشتر هستند.

      در آخرین گزارش منتشر شده توسط آژانس خدمات مالی (FSA) آمده است که قوانین نقش حمایتی خواهد داشت و از استراتژیها، کاهش ریسک، توسعه مدیریت و الزامات دولتی پشتیبانی می کنند.

      این امید و خوش بینی نه تنها نوید سود بیشتر میدهد بلکه زمینه ساز گسترش صنعت بیمه است چراکه بیمه گران در سال 2014 میلادی به نتایج خوبی دست یافته اند. بر اساس این گزارش، توسعه و پیشرفت در بیمه وسایل نقلیه موتوری در این سال محقق شده است و پوشش بلایای طبیعی پس از پشت سرگذاشتن سال سخت 2013، در نیمه نخست سال 2014 به شرایط ایده آلی رسید و این سال برای بیمه گران غیرعمر سال خوبی بود.
      شرکت های بیمه عمر نیز در این سال شاهد افزایش سود خود بودند و توانستند سیاست های سرمایه گذاری بهتری را تدوین و اجرایی کنند.
      اکنون انتظار می رود حق بیمه غیرعمر در بازارهای نوظهور حدود 18 درصد رشد داشته باشد و در سال آینده این روند افزایشی ادامه خواهد داشت. این در حالی است که به گفته کارشناسان، بازار نوظهور آسیایی در این زمینه پیشرو خواهند بود.

      "کارل کورت" یکی از مدیران شرکت "سوئیس ری" یکی از بزرگترین بیمه گران اتکایی در جهان، در این باره گفت که فعالیت باثبات اقتصادی، رشد حق بیمه ها را به ویژه در بازارهای نوظهور تضمین می کند اما به دلیل کاهش بازده سرمایه ها، سوددهی همچنان چالش اصلی است.

      در این گزارش آمده است که ایالات متحده آمریکا و بریتانیا در سال 2015 بحث بیمه نامه های اجباری خود را با جدیت بیشتری دنبال می کنند و این مسئله بر میزان حق بیمه ها می افزاید.

      ترکیب رشد و افزایش نرخ باعث می شود که سهام دولتی به ویژه در این دو بازار افزایش یابد. این در حالی است که کارشناسان بر این باورند که بازگشت سرمایه در هر دو بخش بیمه عادی و اتکایی در این دو بازار ضعیف خواهد بود.

      همچنین برای بیمه گران اتکایی رشد حق بیمه کمتر از بخش بیمه غیرعمر پیش بینی میشود چرا که میزان خرید بیمه نامه اتکایی توسط چین کاهش می یابد و نرخ بیمه اتکایی در بخش بیمه اموال نیز بدون تغییر خواهد بود.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.