• بزرگترین بیمه گر کویت در اندیشه تصاحب بازار خاورمیانه

      بزرگترین بیمه گر غیر عمر کویت از قصد خود برای خروج از بازار محلی و پیوستن به بازار منطقه ای و بین المللی خبر داد

      به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین به نقل از سایت تخصصی صنعت بیمه از میدل ایست اینشورنس ریویو، بی ثباتی سیاسی در منطقه محرک اصلی شرکت "کویت اینشورنس" (KIC) بود تا برنامه های را برای خروج از بازار محلی کویت در دستور کار خود قرار دهد.
      "احمد الباح" در گفت و گوی با وب سایت میدل ایست اینشورنس ریویو گفت که این شرکت در کوتاه مدت تمرکز خود را معطوف به بازار داخلی می کند اما در نظر دارد حوزه فعالیت خود را گسترش دهد.
      "کویت اینشورنس" که از نظر دریافت حق بیمه بزرگترین بیمه گر کویت شناخته می شود یکی از قدیمی ترین بیمه گران این کشور نیز هست.
      به گفته الباح، این شرکت برنامه های جدیدی دارد که بر اساس آن تا سه سال آینده بازار داخلی را هدف قرار خواهد داد و پس از آن تلاش می کند تا جایگاه خود را در بازار منطقه ای با حفظ مشتریانش تثبیت کند.
      او ادامه داد که در یک سال گذشته این شرکت توانسته شعبه های را در خارج از کویت راه اندازی کند و امروز با توجه به بی ثباتی سیاسی موجود در تمام منطقه قصد دارد که تمامی شرایط و موقعیت ها را با دقت بررسی و برنامه های خود را تا انتها اجرایی کند.
      میزان حق بیمه ثبت شده کویت اینشورنس در نیمه نخست سال گذشته با 12 درصد افزایش به 18.9 میلیون دینار کویت (66 میلیون دلار) رسیده بود اما اکنون و در سال جاری میلادی این رقم به 21.2 میلیون دینار رسیده است. این رشد همچنین در تمامی خطوط تجاری این شرکت ثبت شده است.
      این شرکت در سال 1960 میلادی آغاز به کار کرده است و تقریبا در تمامی زمینه های بیمه غیرعمر از جمله بیمه های درمانی و پزشکی فعالیت می کند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.