• بیمه مسئولیت نگهداری از سگ‌های زنده یاب و مواد یاب؛ ابتکار نوین بیمه سینا

      بیمه مسئولیت نگهداری از سگ‌های زنده یاب و مواد یاب؛ ابتکار نوین بیمه سینا

      شرکت بیمه سینا در ادامه توسعه مسیر صدور بیمه های نوآورانه، به تصویب بیمه مسئولیت نگهداری و به کارگیری سگ های زنده یاب و مواد یاب پرداخته است.

      صدور بیمه های تخصصی و نوآورانه به عنوان یک مزیت رقابتی برجسته، همواره جزء اولویت‌های شرکت‌های بیمه بوده است. بر همین اساس، شرکت بیمه سینا نیز در ادامه توسعه مسیر صدور بیمه های نوآورانه، به تصویب بیمه مسئولیت نگهداری و بکارگیری سگ های زنده یاب و مواد یاب پرداخته است.

      با توجه به تجربه موفقی که شرکت بیمه سینا در زمینه پوشش فیل‌های باغ وحش به دست آورده است، این شرکت به فعالیت در زمینه مبارزه با مواد مخدر و پوشش مسئولیت نگهداری از سگ های آموزش دیده برای یافتن مواد مخدر نیز پرداخته است.

      تیم کارشناسی بیمه سینا با هدف ارائه بیمه مسئولیت نگهداری و بکارگیری سگ های زنده یاب و مواد یاب، اقدام به مراجعه به محل نگهداری سگ ها کرده و در جریان نحوه نگهداری، آموزش، امور دامپزشکی، درمانی و تغذیه سگ‌ها قرار گرفته است.

      این مرحله با توجه به تجربه و دانش فنی شرکت، به منظور ارائه پوشش جامع و کارآمد انجام شده است. تیم کارشناسی شرکت، علاوه بر انجام مطالعات کارشناسی گسترده، نمونه‌های بیمه مشابه در کشورهای خارجی را نیز مورد بررسی قرار داده و با تحلیل این نمونه‌ها، به طراحی بیمه نامه مسئولیت نگهداری و بکارگیری سگ ها و مواد یاب پرداخته است.

      تصویب و ارائه بیمه مسئولیت نگهداری و به کارگیری سگ های زنده یاب و مواد یاب توسط شرکت بیمه سینا، نمایانگر تعهد این شرکت به ارائه خدمات نوآورانه است و نقش مؤثری در حمایت از پلیس در مبارزه با باندهای مواد مخدر و نجات زلزله زدگان در حوادث طبیعی و احتمالی کشور دارد. این تصمیم به عنوان یک پیشنهاد جدید و مفید در عرصه بیمه‌گری، به تحول و پیشرفت در این صنعت منجر خواهد شد.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.