• استانداردهای لازم برای صنعت بیمه جهان تدوین می شود

      انجمن بین المللی ناظران بیمه به عنوان تنظیم کننده استاندارد بیمه جهان متعهد است تا بازخوردهای جهانی نسبت به مسائل بین المللی را ارزیابی کند

       انجمن بین المللی ناظران بیمه از آغاز بررسی و تدوین استاندارهای ریسک سرمایه در صنعت بیمه جهان خبر داد.


      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از بیزینس اینشورنس، انجمن بین المللی ناظران بیمه (IAIS) برای تدوین استاندارد مبتنی بر ریسک سرمایه در صنعت بیمه جهان (ICS) رایزنی و مشورت های را آغاز کرده است. این نخستین رایزنی عمومی برنامه ریزی شده از سه طرح دیگر است که تا روز 16 فوریه سال جدید میلادی مهلت بررسی دارد.

      "فلکس هوفلد" رئیس کمیته اجرایی این انجمن در این باره گفت: انجمن بین المللی ناظران بیمه به عنوان تنظیم کننده استاندارد بیمه جهان متعهد است تا بازخوردهای جهانی نسبت به مسائل بین المللی را ارزیابی کند. این رایزنی عمومی نه تنها تعهد ما نسبت به ارائه راهکارهایی مرتبط با بیمه نامه‌های جهان را نشان می دهد بلکه این طرح برای بخش بیمه سودمندترین روش است و بر بازخورد تمامی سهام ‌داران مبتنی خواهد بود.

      این انجمن پیش از این در ماه جولای چارچوب نظارتی و سرمایه ای مطلوب بخش بیمه را به طور عمومی اعلام کرده بود؛‌ این چارچوب از ثبات مالی و بیمه شدگان حمایت می کند. به دنبال این اعلان عمومی در ماه اکتبر سال گذشته، این انجمن استاندارد سرمایه بیمه جهان (ICS) را تا سال 2016 تدوین و اعلام کرد.  

      در این گزارش آمده است که رایزنی عمومی، به عنوان نخستین گام در روند چندساله به منظور تدوین و نهایی کردن استاندارد سرمایه بیمه در جهان در نظر گرفته شده است. هدف از این رایزنی فهمیدن نظر اعضا و سهام‌ داران در مورد اصول مندرج در استاندارد سرمایه بیمه جهان است. به عنوان نمونه می توان به ارزشیابی، تعیین منابع سرمایه، ارائه الگوی برای تعیین روش استاندارد به منظور مشخص کردن ملزومات سرمایه بیمه در جهان اشاره کرد. این طرح شامل 160 پرسش ویژه است که بر مبنای پاسخ های ارائه شده اصول استاندارهای سرمایه بیمه تدوین و به این انجمن در ارائه طرح بهتر کمک می کند.

      انجمن بین المللی ناظران بیمه، شش جلسه با سهام‌ داران در سال 2015 در مکان های مختلف جهان با رویکرد بررسی تدوین استاندارد سرمایه بیمه جهان و دیگر استانداردهای مالی برگزار می کند.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.