• جلسه شورای مدیران بیمه سینا برگزار شد

      جلسه شورای مدیران بیمه سینا برگزار شد

      جلسه شورای مدیران بیمه سینا با حضور مدیرکل بازرسی بنیاد مستضعفان و مدیر موسسه حسابرسی و بازرسی‌های «هادی بینات» برگزار شد.


      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به مدعوین بنیاد مستضعفان، گزارشی از عملکرد سال ۹۸ و ده ماهه ۹۹ و برنامه استراتژیک چهارساله بیمه سینا ارائه کرد و افزود: برنامه ما از آغاز حضور در این شرکت، اصلاح امور، خروج شرکت از زیان گذشته و بحران‌های مالی و ارائه خدمات مطلوب بیمه‌ای وتولید طرح‌های جدید بیمه‌ای در بخش بیمه‌های زندگی و ارتقاء شرکت به یکی از برترین شرکت‌های بیمه کشور و در شأن نام بنیاد بود که خوشبختانه این مهم با تلاش همه همکاران زحمت‌کش شرکت تاکنون حاصل شد و استمرار خواهد داشت.

      مدیرعامل بیمه سینا، با اشاره به ضرورت افزایش سرمایه برای توسعه خدمت‌رسانی به مردم و افزایش اعتبار شرکت در عرصه بیمه‌گری گفت: مقدمات این کار با همکاری بسیار خوب بنیاد و سایر سهامداران انجام شده و به زودی سرمایه بیمه سینا به بیش از چهار برابر افزایش خواهد یافت و قطعاً از این ظرفیت در جهت اهداف موردنظر بنیاد مستضعفان استفاده خواهد شد.

      وی رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای و سرعت بخشیدن به رسیدگی و پرداخت خسارات را از جمله اولویت‌های خود برشمرد و گفت: تمام تلاش خود را برای حفظ و رشد سرمایه سهامداران و به ویژه محرومان و مستضعفان که به عنوان امانت در دست ماست، به کار می‌بندیم.

      در بخش دیگری از این جلسه، سیدمحمدرضا حسینی، مدیرکل بازرسی و رسیدگی به شکایات بنیاد مستضعفان با اشاره به اقدامات موثر و مأموریت‌های متعدد بنیاد در بخش محرومیت‌زدایی و رسیدگی به مشکلات جامعه گفت: باید تلاش کنیم تا هر روز بیشتر از روز قبل به محرومان و مستضعفان خدمت کنیم، چرا که ماموریت اصلی بنیاد به دستور مقام معظم رهبری، توانمندسازی محرومان است.

      وی ضمن اشاره به گزارش مدیران و کارکنان بیمه سینا به ویژه اقدامات صورت‌گرفته در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات بیان داشت: باید همگی بیمه سینا را به عنوان یک امانت بدانیم و در راستای مسئولیت دینی و اجتماعی خود برای رشد هرچه بیشتر آن با الهام از آموزه‌های دینی، ذکر و یاد خداوند متعال در همه ماموریت‌های شرکت، الهام از آیات شریفه قرآن کریم این هدیه آسمانی و رهنمودهای مقام معظم رهبری در بهره‌گیری از نیروهای جوان انقلابی در مسیر اهداف تعیین شده بیش از پیش کوشا باشیم.

      شایان ذکر است در این جلسه، معاونت مالی و اقتصادی، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیر حراست و دبیر کمیته فرهنگی بیمه سینا گزارشی از اهم اقدامات انجام گرفته از حوزه‌های خود ارائه دادند.


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.