• سفر مدیرعامل بیمه سینا به استان کرمان

      سفر مدیرعامل بیمه سینا به استان کرمان

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا به اتفاق هیئت همراه طی سفر به کرمان ضمن بازدید از شعبه کرمان با برخی مدیران ارشد این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در دیدار با همکاران و نمایندگان شعب کرمان و قلعه‌گنج، ضمن تقدیر از تلاش همکاران برای تحقق اهداف تعیین‌شده گفت: کرمان قطب صنعتی جنوب کشور محسوب می‌شود و شرکت‌های صنعتی و معدنی صاحب نام فراوانی را در خود جای داده است و به همین دلیل، نیازهای بیمه‌ای بالقوه‌ی زیادی در آن وجود دارد که تلاش و همت مضاعف همکاران این منطقه را برای توسعه ضریب نفوذ طلب می‌کند.

      مدیرعامل بیمه سینا تصریح کرد: خوشبختانه آمار و ارقام به دست آمده از عملکرد نه ماهه امسال حاکی از رشد شاخص‌های مهم فعالیت بیمهای همانند رشد حق بیمه تولیدی، سود حاصل از سرمایهگذاری و بهبود ذخایر است و قطعاً شعب در این زمینه نقش مهمی ایفا کرده‌اند.

      دکتر جعفری همچنین بر اهمیت فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری علی‌الخصوص در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: گسترش بیمه‌های عمر از اولویت‌های بیمه مرکزی و جزء برنامه های مهم شرکت بوده و باید با جدیت پیگیری شود.

      وی توجه به عناصر بازاریابی و فراگیری روش‌های آن را از الزامات مورد نیاز شبکه فروش دانست و ادامه داد: نمایندگان باید فنون مذاکره و بازاریابی را فرا بگیرند و سعی کنند ضمن استفاده از این فنون، مشتریان را با مزایا و پوشش‌های بیمه‌نامه‌ها آشنا کنند.

      در ابتدای این جلسه گزارشی از عملکرد شعبه کرمان توسط رئیس شعبه ارائه شد و پس از آن نمایندگان به بیان نظرات و پیشنهادات خود در حضور مدیرعامل پرداختند.

      طبق این گزارش مدیرعامل بیمه سینا در جریان این سفر، بازدیدی از شرکت مهندسی آب و فاضلاب استان کرمان و بورس منطقه‌ای کرمان داشت و طی دیدار با مدیران ارشد آن، در مورد افزایش همکاری‌ها گفت‌وگو کرد.

      گفتنی است، دکتر رضا جعفری و هیئت همراه در بدو ورود به کرمان با حضور در گلزار شهدا به مقام والای «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» و هم‌رزمانش ادای احترام کرد.



      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.