• کتاب مدیریت مالی کاربردی برای شرکت‌های بیمه منتشر شد

      کتاب مدیریت مالی کاربردی برای شرکت‌های بیمه منتشر شد


      کتاب تخصصی «مدیریت مالی کاربردی برای شرکت‌های بیمه» نوشته‌ی دکتر رضا جعفری و دکتر بهنام شهریار به عنوان نخستین کتاب مالی کاربردی در صنعت بیمه منتشر شد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، یکی از مسائل مهم و مغفول در صنعت بیمه، مدیریت بهینه‌ی‌ منابع و مصارف است در حالی که آنچه در اغلب موارد مشاهده می‌شود، فقدان یک رویکرد منسجم برای اداره‌ی صحیح منابع و مصارف شرکت‌ها است.

      بر همین اساس، نگارندگان سعی کردند تا ضمن معرفی جنبه ها و تکنیک‌های مدیریت مالی در این کتاب، کاربرد نرم‌افزار قدرتمند اکسل را در زمینه مدل‌سازی و تحلیل مسائل مالی بیمه شرح دهند تا برای خوانندگان قابل استفاده و بهره‌برداری باشد.

      تجزیه و تحلیل صورتهای مالی شرکت‌های بیمه، مدیریت سود، تکنیک‌های پیش‌بینی صورت‌های مالی شرکت‌های بیمه و کفایت سرمایه و توانگری مالی شرکت‌های بیمه از جمله مباحث مطرح شده در این کتاب است.

      گفتنی است، دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا که خود فارغ التحصیل دکتری مدیریت مالی از دانشگاه علامه طباطبایی است به همراه دکتر بهنام شهریار فارع‌التحصیل دکتری اقتصاد، این کتاب کاربردی را در دو جلد به رشته تحریر درآورده‌اند که هم‌اکنون جلد اول آن در 220 صفحه وارد بازار شده و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.



      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.