• برگزاری نشست شورای مدیران در سال‌روز تاسیس بیمه سینا

      برگزاری نشست شورای مدیران در سال‌روز تاسیس بیمه سینا

      همزمان با هفدهمین سال‌روز تاسیس بیمه سینا، نشست شورای مدیران با حضور معاونان و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، در ابتدای این نشست دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره ضمن تبریک هفدهمین سال‌روز تاسیس شرکت بیمه سینا به مدیران ارشد و همکاران سراسر کشور ابزار داشت: خدا را شاکریم که در شرایطی هفدهمین سال‌روز تاسیس را گرامی داشته‌ایم که بیمه سینا در بهترین وضعیت خود از ابتدای تاسیس تاکنون بوده و به جمع شرکت‌های برتر صنعت بیمه پیوسته است.

      وی تلاش شبانه‌روزی و بی‌شائبه مدیران و همکاران در تمامی سطوح را دلیل اصلی پیشرفت شرکت در هیجده ماه گذشته دانست و تصریح کرد: مراتب قدردانی خود را حضور تک‌تک همکاران عزیزم در سراسر کشور عرض کرده و از همگی کمال تشکر را دارم که با همه تنگناها و مشکلات هیچ‌گاه از وظیفه خود در خدمت‌رسانی به مردم شریف کشور کوتاهی نکرده و تمام تلاش خود را در این مدت برای برطرف کردن مشکلات انباشته گذشته به کار بستند.

      دکتر جعفری با تشریح برخی شاخص‌های عملکردی بیمه سینا در هشت ماهه سال‌جاری گفت: ارتقاء توانگری مالی به سطح یک، رشد متوازن پرتفوی همزمان با کاهش نسبت خسارت و رشد سهم بازار به 2.8 درصد از جمله توفیقاتی است که در سال‌جاری تاکنون حاصل شده است.

      وی با بیان اینکه توجه ویژه به توسعه بیمه‌های زندگی از جمله برنامه‌های اصلی شرکت است، ادامه داد: این برنامه با تقویت آموزش تخصصی و با توجه به تاکیدات بیمه مرکزی در حال پیگیری بوده و پرداخت یکی بالاترین میزان سودهای مشارکت در منافع به بیمه‌گذاران بیمه‌های زندگی نشان‌دهنده‌ی اهمیت ویژه بیمه سینا به این بخش است.

      این گزارش می‌افزاید، در ابتدای این جلسه معاون بیمه‌های اشخاص و مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات طی گزارش‌های جداگانه‌ای، آخرین وضعیت و برنامه‌های اجرا شده در بخش تحت مدیریت خود را برای حاضران تشریح کردند.


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.