• مدیرعامل بیمه سینا از شعبه گرگان بازدید کرد

      مدیرعامل بیمه سینا از شعبه گرگان بازدید کرد

      دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا به اتفاق هیأت همراه ضمن بازدید از شعبه گرگان با کارکنان و نمایندگان فروش این شعبه دیدار و گفت‌وگو کردند.

      به گزارش روابط‌عمومی بیمه سینا، در ابتدای این نشست، مهدی یحیی‌زاده سرپرست منطقه یک گزارش عملکرد شعبه گرگان را ارائه کردند و سپس اقدامات انجام‌شده و برنامه‌های آینده در این شعبه را مورد بررسی قرار دادند.
      در این نشست، دکتر رضا جعفری ضمن تشریح برنامه‌های استراتژیک شرکت و با اشاره به موقعیت و ظرفیت‌های مناسب در این منطقه، از نقش مؤثر و سازنده شبکه فروش در راستای ارتقای جایگاه شرکت تقدیر و تشکر کرد.
      همچنین وی اظهار امیدواری کرد که این روند روبه‌رشد با تلاش شبکه فروش و نمایندگان مطابق برنامه استراتژیک ابلاغ‌‌شده با سرعت بیشتری ادامه یابد و به‌زودی شاهد عبور از مرز فروش ده‌هزار میلیارد ریالی در تولید حق‌بیمه باشیم.
      وی در ادامه این نشست، بر تلاش مضاعف در راستای بهبود و اصلاح و تنوع در ترکیب و سبد پرتفوی بیمه سینا تأکید کرد و گفت: بر اساس اصول پرتفولیو باید همیشه مجموع ریسک‌های بیمه‌ای یا پرتفوی یک شرکت بیمه بین همه رشته‌های بیمه‌ای توزیع شود، نه یک یا دو رشته خاص. به همین دلیل با اعمال مدیریت ریسک در ماه‌های گذشته سهم بیمه‌های درمان و شخص ثالث در سبد پرتفوی این شرکت کاهش داشته است.
      ایشان خاطرنشان کرد: انتظار از شبکه فروش و نمایندگان این است ضمن توجه به ترکیب سبد پرتفوی خود و ایجاد تنوع در آن، توجه ویژه‌ای نیز به فروش بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری داشته باشند.
      وی در ادامه با تأکید بر رعایت امانت‌داری و ارائه خدمات مناسب به مشتریان افزود: به طور کلی رعایت اخلاق حرفه‌ای مهم‌ترین اصل در ارائه خدمات به مشریان محسوب می‌شود و انتظار می‌رود که همواره و در هر شرایطی رعایت این اصول سرلوحه کار قرار گیرد.
      در پایان این نشست نیز پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان و شبکه فروش جهت بررسی چالش‌ها و مشکلات موجود این حوزه برگزار شد و هر یک از حاضران به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.