• کشف باند تصادفات ساختگی توسط بیمه سینا

      کشف باند تصادفات ساختگی توسط بیمه سینا

      در پی شکایت شرکت بیمه سینا مبنی بر کلاهبرداری با شگرد گزارش تصادفات ساختگی، این پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

      به‌ گزارش روابط عمومی بیمه سینا به نقل از روزنامه «ایران»، 3 زندانی پس از آزادی با تشکیل یک باند و به بهانه مصدومیت در تصادف‌های ساختگی بیش از 2 میلیارد تومان از شرکت‌های بیمه کلاهبرداری کردند که مأموران با تحقیقات و بررسی‌های میدانی موفق به شناسایی افراد کلاهبردار شدند که با همکاری یکدیگر صحنه‌های تصادف ساختگی ایجاد می‌کردند.

      این متهمان که به‌تازگی تعدادی سند و مدرک به شرکت بیمه ارائه کرده و درصدد دریافت خسارت بودند با تلاش و پیگیری مدیریت حقوقی بیمه سینا دستگیر شدند.

      متهمان در بازجویی اولیه اعتراف کردند که از سال‌ها پیش در شهرستان قم، شرکت‌های بیمه را فریب داده و با مجروح کردن خودشان و ارائه گزارش تصادف ساختگی از آنها خسارت می‌گرفتند و سپس به تهران آمده و ‌همین شیوه را در پیش گرفتند.

      طبق این گزارش، یکی از متهمان در خصوص شکل‌گیری باند و شگرد این افراد در فریب بیمه اظهار کرد: ما 3 نفر در زندان با هم آشنا شدیم و نقشه ما به این صورت بود که به دست و پاهای‌مان صدمه می‌زدیم و به بهانه اینکه در تصادف مجروح شده‌ایم از بیمه درخواست خسارت کرده و پس‌از گرفتن خسارت آن را بین خودمان تقسیم می‌کردیم.


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.