• انجمن صنفی نمایندگان بیمه سینا

      انجمن صنفی نمایندگان بیمه سینا

      انجمن صنفی نمایندگان بیمه سینا در روز سه‌شنبه 28 آبان‌ماه 1398 و همزمان با سالروز تأسیس این شرکت رسماً تأسیس شد

      انجمن صنفی نمایندگان بیمه سینا رسماً تأسیس شد


      انجمن صنفی نمایندگان بیمه سینا در روز سه‌شنبه 28 آبان‌ماه 1398 و همزمان با سالروز تأسیس این شرکت رسماً تأسیس شد.


      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، در انتخابات انجمن صنفی نمایندگان حسن ربیعی به‌عنوان رئیس انجمن، کامران صبا به‌عنوان نایب‌رئیس، مجید ناصری آشتیانی به‌عنوان دبیر، افسانه حسینی و محمدرضا پورباقر به‌ترتیب به‌عنوان خزانه‌دار و بازرس اصلی تعیین شدند.

      همچنین، امروز به‌منظور بررسی سازوکارهای تعامل میان شبکه فروش یک نشست مشترک بین مدیرعامل و هیأت‌مدیره بیمه سینا با اعضای انجمن صنفی نمایندگان در ساختمان ستاد مرکزی بیمه سینا برگزار شد.

      مدیرعامل بیمه سینا در این دیدار رسالت انجمن را توسعه و بهبود فرایند تعامل بین شبکه فروش با مدیران ستادی، تلاش در جهت استیفای حقوق و خواسته‌های مشروع و قانونی اعضاء از طریق ایجاد زمینه‌های مساعد و همچنین پیگیری دغدغه‌های نمایندگان به‌صورت حرفه‌ای، منسجم‌ و هدفمند دانست.

      وی همچنین برنامه‌ریزی و هماهنگی در جهت ایجاد کمیته‌های فنی و تخصصی و ارائه خدمات آموزشی و پشتیبانی و دفاع از حقوق و منافع صنفی و حرفه‌ای اعضای انجمن با رعایت اصول اخلاق حرفه‌ای را از دیگر اهداف و رسالت‌های انجمن صنفی برشمرد.

      در این نشست، اعضای انجمن ضمن بهره‌مندی از رهنمودهای مدیرعامل و هیأت‌مدیره بیمه سینا به‌منظور توانمندسازی، پیگیری و رفع مشکلات نمایندگان، گزارشی از روند عضوگیری و تشکیل انجمن صنفی نمایندگان توسط رئیس این انجمن ارائه شد و در ادامه نشست نیز در خصوص دستورکار و برنامه‌های آینده انجمن صنفی بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.