• بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه اردبیل

      بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه اردبیل

      مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره بیمه سینا در راستای بررسی مستقیم امور شعب و به‌منظور تقویت و افزایش انگیزه و همبستگی بین کارکنان شعب در روز سه‌شنبه 26 شهریورماه 1398 از شعبه اردبیل بازدید کردند.

      در ابتدای این نشست، مهدی دانش رئیس شعبه اردبیل با ارائه گزارش عملکرد شعبه مذکور، پرتفوی و سهم از بازار و نیز ضریب خسارت شعبه تحت سرپرستی خود را بررسی کرد و سپس به بیان چالش‌ها و برنامه‌های آینده خود پرداخت.
      دکتر رضا جعفری، مدیرعامل و نایب‌رئیس هیأت‌مدیره در این نشست ضمن ابراز رضایت از عملکرد شبکه فروش در شش ماهه اول امسال از مدیران و همکاران خود قدردانی کرد و این جهش و رشد را برنامه‌ریزی‌شده و هدفمند دانست و بر تداوم روند فعلی همراه با کنترل و نظارت بیشتر بر عملکرد شعب تأکید کرد.
      وی در ادامه به تشریح برنامه‌ها و انتظارات خود از شعب و نمایندگان پرداخت و افزود: در سال‌جاری برنامه‌ریزی و تدوین سیاست‌ها و راهبردهای بیمه سینا در پنج محور اساسی شامل توسعه سرمایه انسانی، فناوری اطلاعات و ارتباطات، استقرار نظام خلاقیت و نوآوری، توسعه بازار و بهبود عملکرد حوزه مالی و سرمایه‌گذاری استوار است و امیدوارم با اهتمام ویژه همکاران سراسر کشور در جهت تحقق برنامه‌های استراتژیک ابلاغی گام‌های مؤثری برداشته شود و شرکت بیمه سینا بتواند به جایگاه واقعی خود در صنعت بیمه دست یابد.
      دکتر رضا جعفری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به نقش مهم بیمه‌ها در فراهم کردن پوشش بیمه‌ای برای افراد کم‌درآمد جامعه گفت: بیمه یکی از ارکان اساسی نظام مالی هر کشور محسوب می‌شود و یکی از کارکردهای مهم آن تلاش برای رفع فقر و بهبود وضعیت رفاهی افراد تنگدست اجتماع با استفاده از ابزارهای بیمه‌ای است.
      در پایان این نشست نیز پرسش و پاسخ با حضور نمایندگان و شبکه فروش جهت بررسی چالش‌ها و مشکلات موجود برگزار شد و هر یک از حاضران به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
      لازم به ذکر است، در حاشیه این بازدید و در جهت بررسی وضعیت چگونگی ارائه خدمات، مدیرعامل بیمه سینا در دیدار و گفت‌وگو با مسئولان وزارت نیرو و شرکت‌های تابعه در اردبیل حضور یافت و ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های این شرکت در ابعاد مختلف خدمات‌رسانی اشاره و آمادگی خود را در جهت هم‌افزایی بیشتر برای پیشبرد بهتر ارائه خدمات بیمه‌ای به جامعه بیمه‌شدگان اعلام کرد.
      در این دیدار مدیرعامل شرکت نیروی برق استان نیز ضمن ابراز خرسندی و قدردانی از نحوه ارائه خدمات این شرکت در اردبیل عنوان کردند که یکی از مهم‌ترین وجوه تمایز بیمه سینا، بررسی فوری و تسریع در پرداخت خسارت‌هاست.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.