• در نشست ماهانه مدیران ستادی و مناطق بیمه سینا مطرح شد:

      رشد 86 درصدی در تولید حق‌بیمه چهارماهه

      رشد 86 درصدی در تولید حق‌بیمه چهارماهه

      نشست ماهانه مدیران ستادی و مناطق بیمه سینا به‌منظور بررسی عملکرد و برنامه‌های این شرکت در روز شنبه (5 مردادماه 1398) برگزار شد.

      در این نشست دکتر رضا جعفری، مدیرعامل بیمه سینا ضمن ارائه گزارش تحلیلی به بیان عملکرد چهار ماهه شرکت پرداخت و گفت: نسبت به چهار ماه ابتدایی در سال گذشته رشد 86 درصدی در تولید حق‌بیمه داشته‌ایم و برآورد دستیابی به رشد دو برابری در شش ماهه اول سال‌جاری را پیش‌بینی می‌کنیم.

      وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از خسارت‌های معوق سال گذشته در دو ماه اول‌ سال‌جاری تسویه شده است اما با اعمال نظارت بهینه نسبت خسارت از 78 درصد سال قبل به 54 درصد کاهش یافته است.

      همچنین، با تغییر سیاست‌های اعتباری و تمرکز بر فروش بیمه‌های خرد و وصول برخی از مطالبات گذشته، رشد نقدینگی نسبت به مدت مشابه 179 درصد رشد داشته است.

      در ادامه وی گفت: به‌طور کلی در سایر شاخص‌ها نیز شاهد افزایش سهم بیمه سینا در رشته‌های مختلف بوده‌ایم که این روند روبه‌رشد و بهبودی حاصل‌شده نتیجه همکاری و همدلی میان همه بخش‌های شرکت در اجرای برنامه‌ها و سیاست‌های ابلاغی بوده است و انتظار می‌رود این روند تا پایان سال تداوم یابد و شاهد بهبودی در همه شاخص‌های شرکت باشیم و بتوانیم نظر سهامداران را تأمین نمائیم.

      در پایان این نشست نیز مراسم معارفه دکتر احمد جوادی‌پور به عنوان قائم‌مقام مدیرعامل برگزار شد و دکتر رضا جعفری در این مراسم اظهار داشت: دکتر جوادی‌پور دارای بیش از 25 سال سابقه کار در رده‌های مختلف شرکت بیمه ایران را داراست و با تعهد و تخصص بالایی که از ایشان سراغ دارم می‌تواند با همفکری و همکاری کارکنان این مجموعه در دستیابی به اهداف و استراتژی‌های ترسیم‌شده بیمه سینا گام‌های مؤثر و ارزشمندی بردارد.












      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.