• برترین های دوازدهمین آزمون صلاحیت حرفه ای در شرکت بیمه سینا

      برترین های دوازدهمین آزمون صلاحیت حرفه ای در شرکت بیمه سینا

      برترین های دوازدهمین آزمون صلاحیت حرفه ای منصوره کمالیان و فاطمه شیخها از شرکت بیمه سینا بودند که به ترتیب موفق به کسب رتبه نخست و دوم دوازدهمین آزمون صلاحیت حرفه ای شدند.

       

            به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سینا دوازدهمین آزمون صلاحیت انجمن حرفه ای صنعت بیمه در سطح مقدماتی، صبح روز جمعه مورخ 5 آذرماه، بطور همزمان در شهرهای تهران، تبریز، ساری، شیراز، کرمان، اصفهان و مشهد برگزار شد.

      در بین شرکت کنندگان این آزمون سراسری منصوره کمالیان و فاطمه شیخها از شرکت بیمه سینا به ترتیب موفق به کسب رتبه نخست و دوم دوازدهمین آزمون صلاحیت حرفه ای شدند.

      و همچنین مریم فلاح مهرجردی رتبه هشتم را دریافت نمود.

           ساختار تشخیص صلاحیت و اعطای این گواهی نامه، شامل پنج سطح مقدماتی، عمومی، تخصصی، حرفه ای و حرفه ای پیشرفته در رشته های مختلف بیمه ای می باشد که هدف از اعطای این گواهی نامه ها ارتقاء سطح تحلیل، دانش تخصصی و صلاحیت حرفه ای فعالان بازار بیمه در راستای ایجاد بازاری کارآمد و شفاف ، تعیین استانداردهای صلاحیت حرفه ای لازم برای فعالیت در نهادهای بیمه ای در سطوح مختلف از طریق صدور، تعلیق، لغو و تمدید گواهینامه های صلاحیت حرفه ای، نظارت بر فعالیت دارندگان گواهینامه های صلاحیت حرفه ای و تدوین اصول اخلاقی حرفه ای
      و تهیه بانک اطلاعاتی دارندگان گواهینامه های حرفه ای می باشد. آزمون سطح مقدماتی هر سال چهار نوبت، سطح عمومی هر سال دو نوبت و سطح تخصصی و حرفه ای هر سال یک نوبت برگزار می شود که هدف از برگزاری این آزمون ایجاد محیطی مساعد برای رشد کارشناسان مستعد است که با گسترش استاندارد صلاحیت حرفه ای کارکنان و متخصصان صنعت بیمه کشور در کلیه سطوح و حوزه های فنی و اجرایی فراهم می شود.

       

       

       

       


      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.