• بررسی نوین بیمه های باربری در بیمه سینا

      بررسی نوین بیمه های باربری در بیمه سینا

      شرکت بیمه سینا دوره بیمه های باربری را با رویکرد دوران پس از تحریم، در اصفهان برگزار کرد.

         

         به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سینا، در این دوره آموزشی خسرو فرشچیان مدرس بیمه های بازرگانی تاکید کرد: در دوران  تحریم و بسته بودن سامانه سوئیفت، حجم بیمه های باربری کاهش داشت و اکنون در دوران پس از تحریم،  وقت به روز رسانی مطالعات درباره این نوع بیمه نامه فرارسیده است زیرا پیش بینی می شود شرکت های خارجی بسیاری برای ورود  کالاهایشان از بیمه گران ایرانی استفاده کنند.

      او ادامه داد: شرکت های بیمه باید آمادگی کامل داشته باشند تا به زودی صدور بیمه باربری وارداتی را چند برابر سال های گذشته از سر بگیرند و باید توجه کنند که به دلیل عدم فعالیت مناسب در این زمینه، از تحولات روز دنیا در این زمینه جامانده اند و این نقیصه حتما باید جبران شود.

      این نویسنده و مترجم بیمه های بازرگانی تاکید کرد: در هر شرکت بیمه  مدیران و کارشناسان برای صدور بیمه باربری وارداتی ابتدا باید درباره مبادلات خارجی دانش مناسب داشته باشند زیرا  در غیر این صورت،  بیمه گذارشان  ناامید می شود و به شرکت دیگر مراجعه می کند؛ بیمه گر خوب آن است که مورد بیمه اش را در مبادلات خارجی خوب بشناسد و به نظام های حقوقی دنیا درباره حمل و نقل هوایی، زمینی و ریلی کاملا آگاه باشد.

      وی در ادامه این دوره آموزشی انواع اصطلاحات بیمه کالا در حمل و نقل بین المللی را تشریح کرد و افزود: تفاوت بیمه باربری داخلی و بیمه مسئولیت حمل و نقل بسیار مهم و ندانستن آن بسیار منفی است؛ همچنین اشراف کامل به سقف بیمه کالاها برای انجام فعالیت های مناسب در زمینه بیمه باربری بسیار اهمیت دارد.

      بر اساس این گزارش، آموزش مراحل خرید خارجی، گشایش ال.سی (letter of credit ) و  اصطلاحات خرید خارجی از دیگر بخش های این دوره آموزشی بود و فرشچیان در این زمینه به خبرنگار ما گفت: این دوره آموزشی به دلیل آشنایی نمایندگان و بیمه گذاران با مفاهیم این حوزه، در سطح بالایی برگزار شد.

       

       

          گفتنی است این دوره آموزشی در خانه مشروطیت اصفهان برگزار شد و حضار از نزدیک با فضای ایرانی- اسلامی این خانه تاریخی آشنا شدند؛ سکینه اسماعیلی مدیر استان اصفهان بیمه سینا در این زمینه گفت: برای برپایی دوره های آموزشی بیمه ای در اصفهان نیم نگاهی به تاریخ، فرهنگ و شرایط بومی منطقه هم داریم.

      او همچنین اظهار داشت: از ابتدای سال دوره های آموزشی بیمه های مسئولیت، عمر و سرمایه گذاری و  کارگاه های آموزشی مختلف برای  نمایندگان  در اصفهان برپاشده است که بیمه گذاران محترم هم از آنها استقبال کرده اند.

      به گفته اسماعیلی، شرکت ذوب آهن اصفهان، شرکت پالایش قطران ذغالسنگ و مجموعه هتل های پارسیان از جمله بیمه گذاران متعدد بیمه سینا در استان اصفهان به شمار می روند که تعامل مثبتی با مدیریت استان و شعبه اصفهان  دارند.

       

       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.