• مدیرعامل بیمه سینا: نمایندگی ها افزایش می یابند

      مدیرعامل بیمه سینا: نمایندگی ها افزایش می یابند

      مدیرعامل بیمه سینا تاکید کرد: برای خدمت رسانی موثرتر به مردم، تعداد نمایندگی هایمان به صورت چشمگیر افزایش می یابد.

      به گزارش روابط عمومی بیمه سینا، امین شیرکانی در همایش "هم اندیشی نمایندگان استان های تهران و البرز با مدیرعامل و معاونان" ادامه داد: در ماه های اخیر موفق شده ایم بسیاری از ریسک ها را تحت کنترل درآوریم و بر اساس همین استراتژی، درصددیم از ظرفیت موجود به بهترین نحو بهره ببریم و شبکه نمایندگی را توسعه بخشیم.

      وی افزود: توجه به انواع مختلف بیمه نامه ها باید مدنظر همه نمایندگان باشد و در این زمینه بهتر است بدانیم که مثلا در تهران روزانه حدود 16 هزار بیمه شخص ثالث صادر می شود که با توجه به این فراوانی و دربرگیری، سهم بیمه سینا باید از این بیمه افزایش یابد.

      شیرکانی درباره خدمت رسانی بیمه سینا به نمایندگان خود اظهار داشت: برنامه جامعی برای آموزش نمایندگان داریم که بر اساس آن کلاس های آموزشی از جمله آموزش بیمه عمر مجددا برقرار می شود.

      مدیرعامل بیمه سینا تاکید کرد: اگرنمایندگان بیمه  به مردم خدمت رسانی بهتر داشته باشند و بتوانند از تمامی توان خود برای ارائه انواع بیمه نامه ها استفاده کنند بهره این کارشان در وهله اول به خود این عزیزان می رسد و در کنار بهره معنوی، شاهد انتفاع مادی از این جریان خواهند بود.

       

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.