• مرکز پرداخت خسارت پونک شرکت بیمه سینا افتتاح شد

      مرکز پرداخت خسارت پونک شرکت بیمه سینا افتتاح شد

      با هدف تکریم ارباب رجوع و گسترش شبکه فروش ، بیمه سینا سومین شعبه تخصصی اتومبیل خودرا در غرب تهران افتتاح کرد

      با حضور مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره؛
      مرکز پرداخت خسارت پونک شرکت بیمه سینا افتتاح شد


       
      با هدف تکریم ارباب رجوع و گسترش شبکه فروش ، بیمه سینا سومین شعبه تخصصی اتومبیل خودرا در غرب تهران افتتاح کرد.
      به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه سینا – سومین مرکز صدور و پرداخت خسارت شرکت بیمه سینا در غرب تهران با حضور مدیر عامل و اعضاء هیات مدیره این شرکت روز گذشته افتتاح شد .
      بنابر این خبر هدف از تاسیس این مرکز مشتری مداری و گسترش شبکه فروش شرکت  و ارائه خدمات صدور بیمه نامه، پرداخت خسارت و صدور الحاقیه می باشد .
      در این مراسم امین شیرکانی مدیر عامل شرکت بیمه سینا با تاکید بر اصلاح ساختار پرتفوی خاطر نشان کرد: توجه به گسترش شبکه فروش به منظور کاهش و توزیع مناسب ریسک و توجه به مشتریان خرد به منظور عدم وابستگی به مشتریان بزرگ از اهم برنامه های شرکت بیمه سینا برای سال جاری و سال آینده می باشد .
      شیرکانی در ادامه با اشاره به تاکید بیمه مرکزی ج.ا.ا بر توسعه بیمه های زندگی افزود: اصلاح پرتفوی بخش درمان در ترکیب پرتفوی به نحوی که تنها وابسته به بیمه های درمانی نباشیم، همچنین کنترل خسارت های پرداختی و اصلاح قیمت بیمه ای از دیگر برنامه های بلند مدت شرکت بیمه سینا است.
      وی در ادامه گفت: با توجه به برنامه ریزی و سر مایه گذاری شرکت بیمه سینا دربخش بیمه های عمر و زندگی، پرتفوی این نوع بیمه نسبت به سال گذشته در ترکیب پرتفوی شرکت 2 برابر شده است و این در حالیست که نتایج مثبت این امر در سال آینده در ترکیب پرتفوی بارزتر خواهد بود.
      مدیر عامل شرکت بیمه سینا در پایان به توسعه شبکه فروش از 500 به 700 نمایندگی فعال تا سال آینده خبر داد.

       

      شایان ذکر است شعب صدور و پرداخت خسارت اتومبیل شرکت بیمه سینا در شرق تهران واقع در خیابان دماوند و نیز در مرکز تهران واقع در روبروی پارک لاله آماده ارائه خدمات به بیمه گذاران محترم می باشد و شعبه پرداخت خسارت پونک نیز از این پس در غرب تهران واقع در میدان پونک ، بلوار میرزا بابایی ، نرسیده به سردار جنگل ، جنب بازار میوه و تره بار در محل پارک سوار پونک آماده ارائه خدمات تخصصی بیمه نامه اتومبیل به بیمه گذاران محترم می باشد .

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.