• صدور و تمدید اینترنتی بیمه نامه خودرو

      برای اولین بار در کشور امکان تمدید و صدور بیمه نامه شخص ثالث از طریق پرتال جامع خودرو کشور فراهم شده است

      به گزارش بینا به نقل از واحد ارتباطات شرکت مشاورین گسترش الکترونیک ایما (مگا)، مجری پرتال جامع خودرو کشور، تمدید بیمه نامه و صدور الحاقیه افزایش تعهدات بیمه نامه شخص ثالث خودرو در این پرتال به نشانی www.iranecar.com امکانپذیر می باشد.
      بنا براین گزارش، در این طرح که با مشارکت شرکت بیمه پارسیان صورت پذیرفته است در اولین اقدام،  راه اندازی سیستم فروش اینترنتی الحاقیه افزایش تعهدات بیمه نامه شخص ثالث به بهره برداری رسید. پس از آن تمدید بیمه نامه شخص ثالث به صورت اینترنتی اجرایی شد. همچنین در سال جاری علاوه بر موارد فوق امکان تمدید و صدور بیمه نامه شخص ثالث سایر شرکتهای بیمه (غیرپارسیان) فراهم شده است.
      مالکان خودروهای سواری با کاربری شخصی می‌توانند با مراجعه به این سایت، مشخصات بیمه‌نامه خود را استعلام کرده و ضمن پرداخت آنلاین مبلغ آن، بیمه نامه خود را توسط پیک درب منزل یا محل کار دریافت نمایند.
      یکی از سرویس های این سیستم اعلام نرخ‌دهی بصورت آنلاین می باشد که هر کاربر می تواند با وارد کردن اقلام مورد نیاز جهت استعلام بیمه نامه، از حق بیمه خودرو خود مطلع و در صورت تایید، اقدام به تمدید بیمه نامه خود نماید. تفاوت عمده و ویژگی خاص این سرویس در پرتال جامع خودرو کشور این است که مالکان بدون نیاز به مراجعه به نمایندگی و به راحتی می توانند بعد از مشخص شدن نرخ حق بیمه نامه، بدون در نظر گرفتن اینکه بیمه نامه قبلی از کدام شرکت بیمه ای است، اقدام به تمدید بیمه نامه خود نمایند.
      یکی دیگر از ویژگی‌های این سیستم این است که هر کاربر می‌تواند بدون محدودیت زمان، حتی خارج از ساعات اداری، بیمه نامه خود را تمدید نماید. عموما بسیاری از دارندگان بیمه نامه خودرو به دلیل گرفتاری‌های کاری و حتی در بعضی مواقع خاص که مجبور به مسافرت می شوند، بواسطه انقضای زمان بیمه نامه، نیاز دارند که حتما در همان روز و تا قبل از ساعت 24 بیمه نامه خود را تمدید نمایند.
       بدون شک در این شرایط تنها روشی که بتوان از آن برای تمدید بیمه نامه اقدام نمود استفاده از سیستم فروش اینترنتی می باشد. این روش کمک خواهد کرد که مالکان خودروها بدون دغدغه ذهنی و با خیالی آسوده بیمه نامه خود را تمدید و اعتبار آن را به روز نمایند.
      لازم به ذکر است که بزودی امکان فروش بیمه نامه بدنه خودرو نیز در این پرتال راه اندازی خواهد شد.
      سهولت در صدور و تمدید بیمه نامه خودرو، عدم نیاز به جابجایی، امکان خرید 24 ساعته در 7روز هفته، کاهش هزینه و زمان تهیه بیمه‌نامه، کاهش آلایندگی و مصرف سوخت و راحتی و آسایش مالکان خودروها، از مزایای انتخاب این روش برای تهیه بیمه نامه است.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.