• چین نبض بیمه درمان آسیا-پاسفیک را در دست می گیرد

      شرکت بیمه "چاینا پاسفیک اینشورنس" سومین بیمه گر بزرگ در چین اعلام کرد که انتظار دارد با آغاز همکاری با "آلیانز" بتوانند بخش بیمه درمان در این منطقه از جهان را در دست بگیرد

      یکی از برزگترین بیمه گران در چین در نظر دارد تا با همکاری با یکی از بزرگترین شرکت های بیمه اروپایی، در بخش بیمه درمان در آسیا-پاسفیک فعالیت کند.

      به گزارش سایت تخصصی صنعت بیمه به نقل از ایشا اینشورنس ریویو، شرکت بیمه "چاینا پاسفیک اینشورنس" سومین بیمه گر بزرگ در چین اعلام کرد که انتظار دارد با آغاز همکاری با "آلیانز" بتوانند بخش بیمه درمان در این منطقه از جهان را در دست بگیرد.

      بنا به گفته مقامات این شرکت، اکنون به خوبی کمبودها در بخش بیمه درمان در آسیا احساس می شود و با آغاز همکاری مشترک از اواسط سال 2015 میلادی هر دو شرکت در جست وجوی رشد بیمه درمان در آسیا هستند.

      چاینا پاسفیک برای رسیدن به این هدف 162 میلیون دلار سرمایه گذاری خواهد کرد و با این اقدام درصدد استفاده از تجربیات آلیانز در این بخش است.

      آلیانز نیز پیش از این اعلام کرده بود که در این همکاری بخش کوچکی را بر عهده خواهد داشت اما انتظار دارد از مزایای شبکه چاینا پاسفیک و ارتباط آن با دولت پکن بهره ببرد.

      طبق این گزارش، کمیسیون قانونگذاری چین در ماه فوریه با این اقدام مشترک موافقت کرده بود.

      "گائو گئوفو" رئیس چاینا پاسفیک نیز در این باره به رسانه های محلی گفت که تقاضا برای بیمه عمر در چین و دیگر کشورها رو به گسترش است. این بخش در چین تحت حمایت گسترده دولت است و پکن در تلاش است تا سهم بیمه عمر را در تولید ناخالص داخلی تا سال 2020 دو برابر کند.

      آلیانز، یک شرکت خدمات مالی چندملیتی است که ساختمان مرکزی آن، در شهر "مونیخ" آلمان قرار دارد. این شرکت، فعالیت ‌های اقتصادی فراوانی دارد اما تمرکز اصلی آلیانز بر روی ارائه خدمات بیمه است. فعالیت ‌های اقتصادی آلیانز، به پنج بخش تقسیم می ‌شوند که هر بخش تحت یک شرکت تابعه با مدیریت مستقل اداره می ‌شود. این شرکت چندی پیش به عنوان یکی از تاثیرگذارترین بیمه گران در جهان شناخته شده بود.

      پیش از این در گزارش ها آمده بود که بیمه گران اتکایی در آسیا-پاسفیک از مزایای حضور طولانی مدت، در دست داشتن سهم بزرگی از ظرفیت ها و افزایش درآمدها بهره می برند، این در حالی است که پیشگامان آنان در خاورمیانه و آفریقا از چنین امکاناتی بی نصیب هستند و در عوض با بازاری شکننده و سرمایه گذاری های پرخطر مواجه هستند. درآمد حق بیمه در این منطقه تا سال 2020 میلادی دو برابر خواهد شد و بیش از نیمی از پیش بینی های درآمدی از صنعت بیمه تا سال 2020 به این منطقه از جهان اختصاص خواهد یافت.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.