• مبنای بیمه‌گری «بیمه طلایی» زیر سؤال است

      سید‌حسین نقوی حسینی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت بیمه طلایی فرهنگیان اظهار داشت: بیمه طلایی با هدف تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی فرهنگیان مطرح شد و مقرر شده بود که فرهنگیان با این بیمه بتوانند با مراجعه به تمام مراکز درمانی از خدمات بیمه استفاده کنند اما این بیمه در طول و مسیر فعالیت آرام آرام با مشکلات جدی‌ روبه‌رو شد.

      رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس گفت: مبنای بیمه‌گری «بیمه طلایی» زیر سؤال است و بیمه مرکزی هم نسبت به آن انتقاداتی دارد و بنابراین خود مرجع بیمه هم زیر سؤال بوده و جامعه فرهنگی سر در گم است که سرنوشت بیمه طلایی چه خواهد شد.
      به گزارش سایت تحلیلی- خبری آیین، سید‌حسین نقوی حسینی، رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص وضعیت بیمه طلایی فرهنگیان اظهار داشت: بیمه طلایی با هدف تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی فرهنگیان مطرح شد و مقرر شده بود که فرهنگیان با این بیمه بتوانند با مراجعه به تمام مراکز درمانی از خدمات بیمه استفاده کنند اما این بیمه در طول و مسیر فعالیت آرام آرام با مشکلات جدی‌ روبه‌رو شد.

      وی ادامه داد: از جمله این مشکلات این بود که برخی از مراکز بهداشتی، درمانی و شبکه پزشکی و بیمارستانی، بیمه طلایی را نمی‌پذیرفتند و در مراحل بعدی، برخی خدمات بیمه را حذف کرده و تمام خدمات را ارائه نمی‌کردند و پس از آن نیز متاسفانه حتی درمان دندان و چشم‌پزشکی نیز از بیمه طلایی حذف شد و بیمه طلایی به یک بیمه عادی خیلی سطح پایین تبدیل شد.

      نقوی حسینی افزود: اخیراً نیز مبنای بیمه‌گری «بیمه طلایی» زیر سؤال است و بیمه مرکزی هم نسبت به آن انتقاداتی دارد و بنابراین خود مرجع بیمه هم زیر سؤال بوده و جامعه فرهنگی سر در گم است که سرنوشت بیمه طلایی چه خواهد شد.

      رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس با اشاره به این نکته که به بیمه آتیه‌سازان حافظ در کل کشور نمایندگی ندارد، بیان داشت: بنده فکر می‌کنم خطای جدی‌ رخ داده است؛ بیمه آتیه‌سازان باید طوری عمل کند که اسناد پزشکی‌ را مراکز درمانی بگیرند و با این بیمه تسویه حساب کنند؛ یعنی فرهنگیان به دنبال اسناد پزشکی خودشان نباشند زیرا این بیمه در اغلب شهرها نمایندگی ندارد و جامعه فرهنگی دچار مشکل می‌شود.

      وی اضافه کرد: بنده از وزارت آموزش و پرورش تعجب می‌کنم که بین این همه بیمه گسترده چطور یک بیمه‌ای را انتخاب کرده که واقعاً نمایندگی‌های آن محدود است.

      نقوی حسینی مجلس اظهار داشت: فراکسیون فرهنگیان مجلس موضوع بیمه طلایی فرهنگیان را پیگیری می‌کند.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.