• سپردن بیمه فرهنگیان به آتیه‌سازان حافظ تخلف بزرگی است

      رضا کوچکی نژاد در نشست مدیر بیمه ایران در استان گیلان اظهار کرد: فرهنگیان قشر محترم و زحمت کش کشور ما هستند که لازم است احترام و حقوق آنها حفظ شود حال سپردن بیمه تکمیلی آنها به شرکتی که مجوز از نهاد بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ندارد تخلف است زیرا اطمینانی از خدمات آنها نیست.

      عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به سپرده شدن بیمه طلایی فرهنگیان به شرکت آتیه سازان حافظ گفت: سپردن بیمه تکمیلی فرهنگیان به این شرکت که مجوز از بیمه مرکزی ندارد، تخلف بزرگی است.
      به گزارش سایت تحلیلی-خبری آیین و به نقل از ایسنا، رضا کوچکی نژاد در نشست مدیر بیمه ایران در استان گیلان اظهار کرد: فرهنگیان قشر محترم و زحمت کش کشور ما هستند که لازم است احترام و حقوق آنها حفظ شود حال سپردن بیمه تکمیلی آنها به شرکتی که مجوز از نهاد بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ندارد تخلف است زیرا اطمینانی از خدمات آنها نیست.

      وی افزود: در حال حاضر مشکلاتی برای بیمه تکمیلی فرهنگیان وجود دارد که سپردن این بیمه نامه به شرکت بدون مجوز به شدت آن خواهد افزود. لذا در این زمینه از وزیر آموزش و پرورش در کمیسیون سوال خواهیم کرد که چرا چنین تصمیمی گرفته شده است زیرا اگر وزارتخانه مراقبت نکند آسیب های جدی به وجود می آید.

      وی گفت: انتظار داریم در این دوره که قرار است خدمات درمانی بیشتر مورد توجه قرار گیرد، نیازهای پزشکی و درمانی فرهنگیان نیز به خوبی مرتفع شود.

      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.