• آماده همکاری بیمه دریایی ژاپن با ایران

      استاد مدیریت بیمه و ریسک دانشگاه هیتوسوباشی ژاپن از آمادگی صنعت بیمه حمل و نقل دریایی این کشور برای توسعه ارائه خدمات بیمه ای به نفتکش های حامل نفت خام ایران خبر داد.

      به گزارش ریسک نیوز، به نقل از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی ( شانا) ، تاکائو یونئاما، استاد مدیریت بیمه و ریسک دانشگاه هیتوتسوباشی ژاپن ، جمهوری اسلامی ایران را به دلیل در اختیار داشتن منابع فراوان انرژی، کشوری مهم و استراتژیک در سطح جهان خواند

      استاد مدیریت بیمه و ریسک دانشگاه هیتوسوباشی ژاپن از آمادگی صنعت بیمه حمل و نقل دریایی این کشور برای توسعه ارائه خدمات بیمه ای به نفتکش های حامل نفت خام ایران خبر داد.

      به گزارش ریسک نیوز، به نقل از شبکه اطلاع رسانی نفت و انرژی ( شانا) ، تاکائو یونئاما، استاد مدیریت بیمه و ریسک دانشگاه هیتوتسوباشی ژاپن ، جمهوری اسلامی ایران را به دلیل در اختیار داشتن منابع فراوان انرژی، کشوری مهم و استراتژیک در سطح جهان خواند.

      وی که در همایش بیمه و توسعه هم شرکت کرده بود ، گفت: صنعت بیمه حمل و نقل دریایی ژاپن به منظور ارائه خدمات بیمه ای گسترده تر به نفتکش های حامل نفت ایران، از افزایش تعاملات دو کشور در حوزه انرژی استقبال می کند.

      استاد مدیریت بیمه و ریسک دانشگاه هیتوسوباشی ژاپن افزود: بهبود جایگاه ایران در سطح بین المللی و کاهش تحریم ها علیه این کشور، بستر را برای افزایش تعاملات ژاپن با ایران بیش از پیش فراهم می کند و در این میان، صنعت بیمه حمل و نقل دریایی ژاپن نیز برای توسعه همکاری با صنعت نفت ایران آمادگی دارد.

      یونئاما با اشاره به سهم پنج درصدی صنعت بیمه حمل و نقل دریایی ژاپن در میان دیگر صنایع بیمه ای این کشور، تصریح کرد: این صنعت نقش بسزایی در فعالیت های تجاری و اقتصادی ژاپن دارد.

      وی با بیان اینکه صنعت بیمه ژاپن، قدیمی ترین صنعت بیمه جهان است، ادامه داد: با توجه به قدمت و تجربه این کشور در بخش بیمه، تلاش برای ارتقای جایگاه صنعت بیمه حمل و نقل دریایی آن اجتناب ناپذیر است.
      نام:
      پست الکترونیک:
      شرح نظر:
       
    • نمایش بنرهای صفحات پورتال
      نوع محتوا در تنظیمات بلاک انتخاب نشده است.